Windows Yeniden Kurulum.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

researcher

Üye
    Konu Sahibi
Windows Yeniden Kurulum.
<div class='quotetop'></div><div class='quotemain'>Bunun için XP CD sini sürücüye yerleştirin ve Başlat/Çalıştır &#8216;a şunu yazın. :i386winnt32.exe /unattend . bundan sonra kurulum işlemi başlaycaktır[/b][/quote]

Bunu bana tavsiye ettiler.

Windowsu hic ama hic bir ayar yapmadan ( ozellikle network ve modem )yeniden kurmak istiyorum. Yukarıdaki bunun icin uygun mu. Tavsiye edebilceginiz baska bir yontem varmı.

Tesekurler
 


RockFord Fosgate

Üye
walla cd den yukledım ben bı kac kez ama ayarları yaptım tekrardan:((
 

salah

Üye
teşekkürler emeğine sağlık
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt