researcher
Üye
Windows Yeniden Kurulum.
<div class='quotetop'></div><div class='quotemain'>Bunun için XP CD sini sürücüye yerleştirin ve Başlat/Çalıştır ‘a şunu yazın. :i386winnt32.exe /unattend . bundan sonra kurulum işlemi başlaycaktır[/b][/quote]
Bunu bana tavsiye ettiler.
Windowsu hic ama hic bir ayar yapmadan ( ozellikle network ve modem )yeniden kurmak istiyorum. Yukarıdaki bunun icin uygun mu. Tavsiye edebilceginiz baska bir yontem varmı.
Tesekurler
Bunu bana tavsiye ettiler.
Windowsu hic ama hic bir ayar yapmadan ( ozellikle network ve modem )yeniden kurmak istiyorum. Yukarıdaki bunun icin uygun mu. Tavsiye edebilceginiz baska bir yontem varmı.
Tesekurler
(