yarimist
Üye
Tarayıcı programı lütfeeeen... :' (
Arkadaşlar bende xerox workcenter pe16 yazıcı var,
bunun tarayıcı özelliğini kullanmak istiyorum
yazıcı ile verilen omnipage adlı programdan memnun değilim
her türlü ayarı yaptım ama renkli resimler görünmeyecek kadar soluk oluyor
programı sildim tekrar tekrar yükledim sonuç aynı
kullanışlı bir program aradım ama bulamadım,
yardım ederseniz sevinirim
bunun tarayıcı özelliğini kullanmak istiyorum
yazıcı ile verilen omnipage adlı programdan memnun değilim

her türlü ayarı yaptım ama renkli resimler görünmeyecek kadar soluk oluyor
programı sildim tekrar tekrar yükledim sonuç aynı
kullanışlı bir program aradım ama bulamadım,
yardım ederseniz sevinirim

