metenery1
Üye
bilgisayar başlamıyor
arkadaşlar bilgisayarım açılıyor ve masaüstü falan hiçbirşekilde gelmediği için bende en iyisi format atayım dedim.format attımbaşarılı bir şekilde.ancak format sonrası yeniden başlarken ilk olarak başlıyor tam ''windows xp'' yazısı çıkıp mavi şeritin gidip geldiği yere geldiği yere geldiğinde mavi şeritin gidip geldiği o windows xp yazısı çıkmıyor ekran simsiyah şekilde kalıyor.bekledim ama hiçbir değişklik olmadı.ama o mavi şeritin gelip gittiği yere kadar olan kısımda bilgisayar normal açılıyor.harddisk 4 parça ve ben c'ye kurdum.ayrıca bios tan hdd ile başlattım olmadı,cd rom dan başlattım yine olmadı.napmam lazım bu durumda?sorun ne acaba?
