arkadaş bi pro var ama cok ugraşırsın zamanında ben cok ugraştım olmadımı oldu azmin elinden hiç bişey kurtulamaz azmet cok çalış bende midiyi mp3 yapmaya çalışıyordum yaptım mp3 de midi yaptım ama 4de yakın pro kullandım keyfi müzik üye ol ordan yardım ala bilirsin