alli26
Üye
FEAR Hikayesi ??
Arkadaşlar öncelikle hepinize selamlar konuyu doğru yere açıp açmadığım konusunda şüpeye düştüm bir yanlışlık varsa yetkili arkadaşlar gereğini yapacaklardır hemen konuya gireyim aramızda FEAR ı oynamayan pek azdır ki oynamayıpta kalbine güvenenler bir an önce ilk oyundan başlasınlar (Dost tavsiyesi mutlaka oynayın). İngilizce seviyem pek iyi olmadığından ilk üç fear oyununu da vur ilerle olarak oynadım, çok araştıdım fakat ne olup ne bittiği konusunda bir sonuca ulaşamadım. İşte fear severlerden istediğimde şu konuyu açıklığa kavuşturmanız, hikayeyi anlatırsanız sevinirim
Temel sorular;
-Biz kimiz ?
-Alma bizden ve başkalarından ne istiyor ?
-Alma ile bir akrabalığımız varmı ?
-Devam oyunları (Extraction Point ve Perseus Mandate) neden bahsediyor ?
-Bunca gariplik nereden çıktı ?
Sorulara dikkat etmeden ben bildiğimi anlatırım diyorsanız oda olur saygılarımı sunarım...
NOT:Konuya cevap vermeniz siteninde yararına olacaktır bu konuyu merak eden çok kişi olduğunu ve başka yerlerde yeterli bilgi olmadığını bilmenizi isterim.
Temel sorular;-Biz kimiz ?
-Alma bizden ve başkalarından ne istiyor ?
-Alma ile bir akrabalığımız varmı ?
-Devam oyunları (Extraction Point ve Perseus Mandate) neden bahsediyor ?
-Bunca gariplik nereden çıktı ?
Sorulara dikkat etmeden ben bildiğimi anlatırım diyorsanız oda olur saygılarımı sunarım...
NOT:Konuya cevap vermeniz siteninde yararına olacaktır bu konuyu merak eden çok kişi olduğunu ve başka yerlerde yeterli bilgi olmadığını bilmenizi isterim.
