programı kuruyorsun once sonra ekranın sag altındakı a simgesine sag tıklayıp avast antıvırusu baslat dıyorsun.
hemen bı bellek taraması yapar,vırus falan varsa pcyı kapatıp mavı ekran altında acarak tum hddlerı tarayıp temızler.sonra pc temız olarak acılır
ya da avastı baslatıp bellek taramasının ardından gelen ekranda taranacak alanı secerek tarama yaptırırsın.
ya da herhangıbır dosya/klasore sag tıklayıp avastla tara dersın
ya da bılgısayarıma gırıp hddlerı secıp sag tıklayıp tara dersın
herhangı bır taramada vırus bulursa sil diyerek temızletırsın.
programı acınca eger kayıt ol felan derse ordakı baglantıyla(tam hatırlamıyorum nasıldı) web sayfasına gıdıp formu doldurup emailine gelen şifre ile avastı 1 sene boyunca kullanırsınz,1 sene sonunda tekrar sıfre alıp 1 sene daha kullanırsın gibi...kayıt olmazsan 1 ay sonra kaydol dıye uyarmaya baslıyor.ve her nete baglanısında kendısını otomatık guncellıyor