<div class='quotetop'>(hackercihan @ Jan 14 2006, 01:55 AM) [post=251954]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(ChavRash @ Jan 14 2006, 01:52 AM) [post=251952]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Üstüne alsan da farkeden bir şey yok, site kapatılır...
[/b][/quote]çavreş bak ßabacan maxicep olmazsa başka site olur kapanırsa maxicep uselerine email gönderir şu siteye taşındık diye oda kapanırsa diğerine geçer böyle böyle devam eder binlerce site war
[/b][/quote]
Sitenin yedeği alınırsa dediğin olur, fakat yedek alınmadığı zaman hangi kullanıcıya mail atacaksın? Site kapandığı zaman Admin paneline giriş yapamazsın, oysa mailler admin panelinden gönderiliyor..
Ayrıca, senin dediğin en fazla bir kere yapılabilir. Tekrardan açtığın siteyi müyap kapatırsa siteden sorumlu kişilerin bilgileri host firmalarına faxlanır ve tekrardan açmaya izin vermezler.