Partyy

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ukalaboy

ukalaboy

Üye
    Konu Sahibi
Partyy
Bir Party Duzenleseniz Ve Bu Partyde Trans Muzik Techno Club Tarzı Muzik Calmanız İstense Hangi Dj Ve Hangi Parcaları Calardınız... Mesela Yılbası Partsi...
 


ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Ben kendim canlı müzik çalardım. Bir de zurnacı arkadaş bulduk mu tam olur, gelsin uzun havalar.
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Dimi Chavrash'a katılıyorum walla daha eglenceli olur...
 
ukalaboy

ukalaboy

Üye
    Konu Sahibi
neguzel
 
ukalaboy

ukalaboy

Üye
    Konu Sahibi
yokmu arkadaslar bir listeniz
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
usta iyi sölüyün hoş sölüyonda tutmuyo bu girişimler arada upload ediolar ordan indirioruz hepsi o
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Şaka bir yana, DJ Fox'un güzel parçaları var. Şu an CD bende olsa upload ederdim. Ama CD Malatya'da..
 

tofy

Üye
prezios feat.marvin -herba
deepdish -flashing for money
prezios feat.marvin-rocking deejay
dj ross s dy -get up
dj timmety -crazy frog bubbling
dj usy-funky clarinet
fatboy slim star69 what the f.
global deejays-what afeeling
giorgos mazonakis-nikotina
mystikal-smashing the gas(get faster)
arash -baskon
africanismallstar-samu
-summer moon
benassi bros feat dhany-hit my heart
sarmpel-sokolata
simon&shaker -freshness
varyaaa çok var benim sevdiğim hepsini yazamıycamm koptum burda yazarkenn zaten dinliyorum aynı zmaanda ve artı bende çok var istediğin birşey olursa upload edebilirim
 
darkred

darkred

Üye
africanism - zookey
xsahamur - let the music play
royal gigolos - california dreaming
daddy yanke - gasolina
global deejays - the sound of san francisco
d-devils - figth and dance with the devil
benny benassi - satisfaction
p.diddy - lets get'll


bunları çalardım tabi arayada biraz türkçe serpiştirirdim
 
ukalaboy

ukalaboy

Üye
    Konu Sahibi
1-Demet akalın
bittim
2-gurup hepsi
bana bakma olmaz oğlan
3-gökhan özen
benim için ne yapardın
4Aylin Alaz -
Kizin Yine Asik Anne
5-duman
Ruyanda Gorsen Inanma
6-zeynep_dizdar-
zehir_gibi
7-manga
bir kadın çizeceksin mix
8-Mustafa Sandal -
İsyankar Senatoria Remix
9-Özlem Tekin
gezegenx
10-Grup 84-Hacettepe
sevgilimi baskasıyla
11-ali güven tarzım değil trance mix
12-berksan çilek beach version
13-metin arolat piskoloji
14-tuğba özberk lololo
15-Emre altuğ
Erkekler De Yanar (Remix)

turkce bunlar olurmu
 

aTTra

Üye
<span style="color:#009900">Arkadaşlar MP3 uploadı yasaktır&#33;</span>
 

S1FR3K1R1C1

Üye
<div class='quotetop'>(aTTra &#064; Jan 14 2006, 01&#58;35 AM) [post=251940]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<span style="color:#009900">Arkadaşlar MP3 uploadı yasaktır&#33;</span>
[/b][/quote]attra babacan sen kafayı mp3&#39;le bozmuşun korkmayın o kadar yaw bişey olursa ben üstlenirim
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Üstüne alsan da farkeden bir şey yok, site kapatılır...
 
barabelli

barabelli

Üye
ben dırek dj gkn ky ondan ılerısı yok maxi cepımıze uye sızde cagırın
 

S1FR3K1R1C1

Üye
<div class='quotetop'>(ChavRash &#064; Jan 14 2006, 01&#58;52 AM) [post=251952]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Üstüne alsan da farkeden bir şey yok, site kapatılır...
[/b][/quote]çavreş bak ßabacan maxicep olmazsa başka site olur kapanırsa maxicep uselerine email gönderir şu siteye taşındık diye oda kapanırsa diğerine geçer böyle böyle devam eder binlerce site war
 
gknky

gknky

Üye
ankarada party olursa ve bir dj e ihtiyaç olursa beni çağırın
profesyonel dj takımım ile(turntable mixer ampi kolon vs vs)
gelirim ve istediğiniz mekanda en hit şarkıları çalarım
benim işim bu
Dj GkNKy chosen one
 
barabelli

barabelli

Üye
arkadaslar tabı dj gknky yı cagırmak ıcın bana hbr verıceksınız ben ayarlıcam nede olsa djımızın managerı benım benım ıznım olmadan adım atamaz cok sıstım ama neyse
 
gknky

gknky

Üye
bide kendi remixlerimi çalarım
 
gknky

gknky

Üye
<div class='quotetop'>(barabelli &#064; Jan 14 2006, 01&#58;59 AM) [post=251959]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
arkadaslar tabı dj gknky yı cagırmak ıcın bana hbr verıceksınız ben ayarlıcam nede olsa djımızın managerı benım benım ıznım olmadan adım atamaz cok sıstım ama neyse
[/b][/quote]
doru barabelli benim menejerimdir.
ondan bana ulaşabilirsiniz
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
<div class='quotetop'>(hackercihan &#064; Jan 14 2006, 01&#58;55 AM) [post=251954]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(ChavRash &#064; Jan 14 2006, 01&#58;52 AM) [post=251952]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Üstüne alsan da farkeden bir şey yok, site kapatılır...
[/b][/quote]çavreş bak ßabacan maxicep olmazsa başka site olur kapanırsa maxicep uselerine email gönderir şu siteye taşındık diye oda kapanırsa diğerine geçer böyle böyle devam eder binlerce site war
[/b][/quote]

Sitenin yedeği alınırsa dediğin olur, fakat yedek alınmadığı zaman hangi kullanıcıya mail atacaksın? Site kapandığı zaman Admin paneline giriş yapamazsın, oysa mailler admin panelinden gönderiliyor..

Ayrıca, senin dediğin en fazla bir kere yapılabilir. Tekrardan açtığın siteyi müyap kapatırsa siteden sorumlu kişilerin bilgileri host firmalarına faxlanır ve tekrardan açmaya izin vermezler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt