Viyana'da Olay..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
>>impacter<<

>>impacter<<

Üye
Viyana'da Olay..
Türkiye ile Hırvatistan arasındaki kritik karşılaşma öncesi Viyana'da tansiyon yükseldi. Kente akın eden Hırvat taraftarlar, hem sayıca az Türk taraftarlarla hem kendi aralarında kavga çıkardı.




Bugün saat 21.45'te Türkiye ile Hırvatistan arasında oynanacak 2008 Avrupa Şampiyonası çeyrek final karşılaşması öncesi, 100 binden fazla Hırvat Viyana'ya akın etti.

Dinamo Zagrep ile Hajduk Split arasındaki ezeli rekabet, Hırvatları karşı karşıya getirdi. Karşılıklı atışmaların kavgaya dönüşmesi üzerine polis müdahalesi geldi. Bunun üzerine polisle çatışmaya giren çok sayıda Hırvat gözaltına alındı.

Alkollü bazı taraftarlar, sayıca kendilerinden az Türkleri de taciz etti. Yaklaşık 150 kişilik Türk taraftar grubuna bira şişeleri atılması üzerine kavganın eşiğinden dönüldü. Avusturya polisi, Türk taraftarları uzaklaştırarak, gerilimin daha fazla tırmanmasını engelledi.

Maçın ardından olay çıkmasından endişe eden Avusturya polisi, Viyana'ya takviye güç gönderdi. Türkiye-Hırvatistan maçı sırasında da 4600 polis görev yapacak.
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
Adi herifler aynı seyi Türk'ler yapsa Her Avrupa gazetesı Barbarlar dıye manset atardı :@
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt