arkadaşlar 2 gün önce türkcellden aldığım cihazımı avea hattım ile itunesten kayıt yapım kullanmaya başladım.cydia adlı programı siteden tarif edildiği gibi kurmaya çalıştım herşey oldu ama sim kart unlock oldu.ne yapabilirim lütfen yardım.şimdiden teşekkürler.