Vodafone Müşteri Hizmetleri

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
    Konu Sahibi
Vodafone Müşteri Hizmetleri
Evet arkadaşlar daha önce senle ben paketi yaptığımı ve belirlediğim numarayı aramama rağmen kontör (TL) düşüşü yaşadığımı burada yazmıştım. Bugün 3. kez müşteri hizmetlerini aradım daha önce aramalarımda sürekli kayıt oluşturup inceleme sonucu geri dönüş yapılacaktır şeklinde çözümler sundular. Kontörümü geri verin dediğimde üst mevki inceleyecek ona göre kontörünüz geri transfer edilir demişlerdi. Daha başka sorunlarda da müşteri hizmetlerini aradığımda hep bunlar söylendi.

Evet bugüne geliyorum yaklaşık 5 dk önce konuştum. Sonuç olarak şunu farkettim iyi niyetli olmak yaramıyor. Hafif kavgacı olmak gerekiyormuş hakkını alabilmek için. İlk 2 aramamdaki iyi niyetle elim boş dönerken 3. arayışımdaki kavgacı tavır sorunu çabucak çözümlememi sağladı. Konuşmayı şöyle ;

M.H: Buyrun nasıl yardımcı olabilirim ?
Ben: (Sorunu anlatıyorum).
M.H: Adınıza daha önce kayıt oluşturulmuş inceleme durumunda.
B: Kayıt oluşturulduğunu bende biliyorum bir türlü inceleyemediler. 1 Hafta oldu ! 4 haftalık paketin 1 haftası gitti!
M.H: Anlıyorum ama üst kademe incelemeden bizim hattınıza işlem yapmamız mümkün değil.
B: O zaman neden müşteri hizmetleri var ? Bak benim sorunum çok açık ayın 9 unda 1 aylık 1800DK paketi almışım. Almış mıyım ?
M.H: Evet efendim sistemde görünüyor.
B: Peki ben ayın 10'unda bu belirlediğim numara ile görüştüğümde TL düşmüş mü ? Sistemde ben bile görüyorum!
M.H: Evet efendim düşüş görülüyor.
B: Eee bunun neyini inceliyorsun küçük çocuğu çağırsam anında söyler üst kademeniz bunu 1 hafta da inceliyor da hala çözemiyorsa vayy Vodafone'nin haline !!!! Siz dönüş yapacaklar diyorsunuz üst kademeniz gelecek bana 1 hafta kala 2 gün kala sorununuzu çözdük diyecek eee benim paketi süresi doldu o nolacak !!! ?
M.H: Efendim ama siz tekrar aradığınızda biz sorununuzu güncelliyoruz üste alıyoruz.
B: Sen istediğin kadar güncelle üstte al 1 haftada böyle basit birşeyi çözemeyen hiç bir zaman çözemez. Hem bide öyle diyorsun bir kere arayanlar enayi mi ? Ne kadar çok ararsak yukarı mı çıkıyor sorun incelemesi ? Ben günde kaç kere ararsam çözer bunlar !!! ?
M.H: Efendim ben size kontör iadesini gerçekleştiriyorum.
B: Eee noldu hani sen müdahele edemiyordun ? Bu kadar basitti bu iş niye uğraştırıyorsunuz insanı ?
M.H: Kem küm kem küm...

Evet arkadaşlar baya sinirli konuştum öyle işe yaradı. Derdiniz varsa bağırıp çağıracaksınız napalım başka türlü anlamıyorlar ...
 


ercnshn'

ercnshn'

Üye
Nedense en kazıkçısı en sağlam tarife oluyor ve müşteri hizmetleri iyi :) (bknz. Turkcell)
 
admiral23

admiral23

Üye
Arkadaşlar bende çağrı merkezinde çalışmaktayım (gsm değil ama ) :)
MT'(müşteri temsilcisi)nin elinde belirli (örneğin max. 20 tl)gibi inisiyatif kullanma yetkileri vardır
Bu bağlandığınız mt'nin ruh haline ve keyfine kalmıştır :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt