1. Siteyi tamamen reklamsız görüntülemek için; hemen şimdi Giriş Yap veya Kayıt Ol

Ücretsiz İtunes hesabı alma

  • 19 Ekim 2008
  • 66153 Okunma
  • 18 Yanıtlar
0/5, 0 Oy


  1. ben bu itunes işini beceremedim pc yi ve iphone yi kırmak üzereyim imdaat

    --------------- Ekleme ---------------

    hala sesimi duyan yokmuuuuuu
     
  2. arkadas sen eniyisi itunes 8.0 i indir credi kartinla al
     
  3. valla bende kırcam yha
     
  4. ark ben yaptım ama tek sorunum gelen aktivasyon mesajını açınca bi sayfa açılıo loading dio bida bişe açılmıo acaba neden olabilir
     
  5. ben şimdi nasıl bu makinadan müzük dinliyecem yardımcı olurmusunuz.
     
  6. BENDE lamadaım nolur hazır üyelik verebilirmisniz herkese.
     
  7. arkadaşlar free uyelik almak çok basıt yapmanız gerekenler itunes storedeki free (dikkat free olmak zorunda) bi iphone uygulamsını download deyin orda uyelik isticek orda adımları sırayla geçin kredi kartı bolumune geldinie none sıkkını ısaretleyin bu kadar basıt yanlız bu sekilde sadece free uygulama ındırsınız
     
  8. İ pod var turuncu ordan dinlersin
     
  9. ben şifre yapamıyom daha 8karakter dio yazıyom olmuyo acil yardım???:ağlarım:
     
  10. itunes hesap da abd de yapsan turkce de yapsan none secenegı çıkmıyor free den de tekrar tekrar denesende yok fayda herşey seçili tam ama none yok yaww nolucak hazır hesap maıl parola yokmu kullandıracak bırı
     
  11. şifre kabul etmio hesap alırken.. 8 karakter yazıoruım ancak hata verio..

    --------------- Ekleme ---------------

    tamam ya hallettim.. en az 1 tane buyuk harf ve en az bı tane rakam olması gerekıyomus:)
     
  12. bende none sıkkı yook .s.s
     
  13. uygulamayı seçerken seçtiğin uygulama free mi yoksa paralı mı?
     
  14. evet aynı sorun ben de de var
     
  15. ipod paralasını yeniden alamıyorum bu konuda yardımlaınızı bekliyorum
     
  16. arkadaşlar şifre alırken ilk harfi büyük yazın gerisini normal yazın
     
  17. kredi kartı felan istiyor orda ne yapcaz?
     
  18. kredi karsız itunes hesabı alınabiliyor forumda konularda arkadaşlar paylaşmış ayrıca googleden kredi kartsız itunes hesabı alma diye arattırabilirsiniz ..
     
Yüklüyor...
Benzer Konular - Ücretsiz İtunes hesabı
    Mobil Teknoloji Zirvesi - Katılım Ücretsiz iPhone - iOS Genel & Destek 4 Mart 2016
    Öneri App Store ücretli uygulmaları ücretsiz indirmek (no jealbrek) ios9.1 iPhone - iOS Genel & Destek 11 Kasım 2015
    Yardım iOS JAİLBREAKSİZ ücretli uygulamarı ücretsiz yüklemek iPhone - iOS Genel & Destek 6 Kasım 2015
    iphone 4 icloud açma ücretsiz iPhone - iOS Genel & Destek 28 Ekim 2015
    itunes store dan ücretsiz uygulama indirme iPhone - iOS Genel & Destek 15 Eylül 2010
Yüklüyor...
27/07/2016 - 12:37