Turkcell Çalışanları Birbirine Girdi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
darülmendep

darülmendep

Üye
    Konu Sahibi
Turkcell Çalışanları Birbirine Girdi
Bugün akşam saat 7'de Turkcell müşteri hizmetlerini aradım. Sorunum aslında pek karmaşık değildi. İlk arayışımda bir bayan çıktı. Sorunumu güzel bir biçimde anlattım. Sorunum şuydu: Nokia 6300 telefonumdan 100 MB internet kazanmış ve bunu haziran ayında doya doya kullanmıştım. Hepinizin bildiği gibi rekorcepte kampanyasıyla da Turkcell hediye internet paketi dağıtıyor. Bir paket de buradan kazandım. Buraya dikkat! Hediye internet paketi şartlarına göre yıl içinde en fazla 2 kez şifre kullanabilirsiniz. Ben 2. Kez asla kullanmadım. de en doğru biçimde başına internet ekleyerek yolladım. Yıl içinde en fazla iki kez kart şifresi kullanabilirsiniz diye mesaj geldi. Halbuki 2. Kez asla kullanmamıştım. Neden 2. kez kullanamadığımı müşteri temsilcisine sordum. Lütfen bekleyin işleminiz sürüyor dedi ve beni yaklaşık 10 dakika bekletti. Ben bu ara çok sıkıldım. Başka birine bağladı. O da çözemedi. O da yine başkasına bağladı. Bu kez epey bekledikten sonra dedi ki bir form dolduruyorum lütfen hatta kalın. Şaşırdım? Formu ben değil müşteri temsilcisi dolduruyordu. Bu ara bi baktım tam 36 dakikadır hattayım. 5 dakika daha geçmeden talihsizlik o ya sorunum çözülemeden şarj bitti. Tekrar aradım. Bu kez bir adam çıktı ve olayı ona anlattım. Anlatana kadar canım çıktı. Anlayamıyordu. Sorunun rekorcepte kampanyasından olduğuna kanaat getiriyordu. Sonunda yine de Allah razı olsun ki hiç olmazsa bir şey söyledi. Dedi ki burada zaten sizin hiç kullanamadığınız yazıyor (saçmalık). Bunun için görsel destek lazım dedi. Halbuki tamamen sistem hatasıydı. İşte arkadaşlar durum böyle sonuçlandı. Ben bu işi şikayetvar.com'a bildirip birşeyler yapmaya çalışacağım. Tek kelimeyle bir rezillik! Ama emin olun ki mutlaka Pazartesi günü kendime bir Avea hattı alacağım
 


yeniçeri_53

yeniçeri_53

Üye
Aynı şey basıma 2 3 kez geldi hep bekletip sorunu çözemiyolar...genelde ekranda bilgiler gözükmüyor yada sistemte hata war...Bizde yedik..desene bilmiyorum önüne geleni çağrı merkezine alıyolar
 
Emir

Emir

Üye
Hatasız bir allah bu insan deil bi sistem üzerinde çalışan yazılım Sen çok haklısın Ama türkcell gerçekten böyle şeylere dikkat etmeli yoksa ÇOK MÜŞTERİ kaybeder
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt