TeknoSA KVK Nokia arasından kaldım !Nokia C5-03 için muhatap bulamıyorum yardım lütfen !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

emretrg

Üye
    Konu Sahibi
TeknoSA KVK Nokia arasından kaldım !Nokia C5-03 için muhatap bulamıyorum yardım lütfen !
Arkadaşlar 10 gün önce teknosadan nokia c5-03 marka bir cep telefonu aldım ancak telefonun açılıp kapanma sorunu vardı sürekli reset atıyodu. cevahir teknosa asist merkezine gittim, eleman format attım düzelir dedi ancak sürekli kapanma sorunu yine kendini gösterdi. daha sonra bu telefonun iadesini ya da yenisini istediğimi teknosaya bildirdim, kvk rapor verirse yeni alınan bir telefon için iade veya değişim yapabiliriz dediler. zaten ürün gönderim formunda belirtilmiş bu. fakat bugün kvk'yı aradım önce tamir olur dendi hatta telefon için parça bekliyolarmış. ama ben tamir istemediğimi belirtmiştim kaldı ki ilk 30 günde arıza yaparsa böyle bir hakkım varmış benim ben yeni alınan telefonun değeri düşsün istemiyorum dedim. kvk'dan da ''nokia'nın buna onay vermesi lazım'' dediler ama telefon kvk'da onlar da topu nokia'ya attı. ayrıca nokia için çok bekledim açan olmadı teknosa, kvk, nokia servisi üçgeni arasında kalmış durumdayım şimdi bunlar telefonu yapıp verirse benim iade hakkım var mı ? dediğim gibi telefon çok yeni ve gönderim formunda iade ya da değişim talebimi bildirdim onlar hemen tamire geçmiş :@

ayrıca o kadar bekleme zaman telefon parası vs cabası.

Not: cevahir teknosa asist merkezi denen yerde telefonlara bakmıyorlar başka bir birime bağlanıyorsunuz ulaşamadığınızı söylüyorsunuz, ''bir saniye bağlıyorum'' diyerek tekno asiste yönlendiriyorlar tekno asist merkezinde gene açan yok ayrıca benim dışımdaki iki müşteriye de tavırları çok anlayışsızdı baştan sağar gibi konuşuyolar.

Not2: nokia nın müşteri hizmetlerine de hiç ulaşamıyorsunuz dakikalarca canlı bir insan çıkacak diye bekledim ama ''en kısa sürede bağlanacak'' uyarısından başka bir şey duymuyorsunuz.

bu konular hakkında fikirlerinizi bekliyorum gene ancak tarafsız yorumlardan fayda var :) teknosa kvk falan nasıl kolayına gelirse öyle davranmaya çalışıyo
 
  • Beğen
Tepkiler: nikotin91


nightwolferen

Üye
ilçede isen kaymakamlığa , il merkezinde isen valilikteki sanayi ve ticaret il müdürlüğündeki tüketici heyetine başvuru yap. fatura ve servis teslim kağıdı ile teknosanın 30 günde değişim hakkını olduğunu gösterir kağıtları dilekçe ekine koy. tanıdık varsa işlemlerini hızlandır. Bak bakalım o zaman teknosa topu kvk ya ataqbiliyormu
 
  • Beğen
Tepkiler: nikotin91 ve dangerouz
dangerouz

dangerouz

Üye
Dostum o telefonun yenisini verseler ne olacak, benim 5800' da aynen bu şekildi, servis sağını değiştirdi solunu değiştirdi en sonunda telefonu değiştirdi gene aynı hatalar.Symbianın genel hataları bunlar.Ben 2 ay önce tüketici hakem heyetine başvurdum, süreç biraz yavaş fakat değer.Çünkü nokia benim 5800' ıma karşılık c7 verse bile almam, çünkü symbian hep aynı hataları veriyor.Nokia' nın uyguladığı hatta bütün şirketlerin uyguladığı şeylere kanma, senin tüketici olarak bir sürü yasal hakkın var onları kullan.
 
  • Beğen
Tepkiler: nikotin91

nikotin91

Üye
nokia nın müşteri hizmetlerine de hiç ulaşamıyorsunuz dakikalarca canlı bir insan çıkacak diye bekledim ama ''en kısa sürede bağlanacak'' uyarısından başka bir şey duymuyorsunu

kardeşim nokia da böyle baştan savma iş yapıyorsa hiçbir yere güven kalmadı .. :bann:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt