Samsung teknik servisin üstün başarısı

Konu, 'bada OS Genel & Destek' kısmında fullwar tarafından paylaşıldı. Okunma: 1911 | Cevaplanma: 12

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Geçen telefonu (Wave II) servise verdim (9 gün önce) telefonun üst camıın değişmesi için. Adamlar yazılım güncelleyip geri verdiler. Zaten yazılım son sürüm JVKE1 dedim naıl güncellemeyi başardınız anlamadım dedim. Biz güncelleme yaptık telefonunuzda sorun yok. Dalgamı geçiyorsuuz camının kayan bölümü artık kaymıyor parmaklar terleyince ekran abuk subuk hareketler yapıyor siz camı değiştirin sorunum yok başka dedim tekrar bıraktım. Muhtemelen yazılım güncelleyip geri verirler. Anladıkları tek iş o olunca ekranda kırılsa yazılım güncelleyip geri veriyorlar. JVKE1'i nasıl güncelleyecekler onuda merak ediyorum.
     
    Yazan: fullwar
  2. Telpa büyükdere cad. servis yüzünden bir daha samsung almaz oldum.
    Arıyorsun müşteri hizmetleri san ki sokakta ki bir kişiymiş gibi cevap veriyor.
    Sorunun oluyor yazılım güncelleyip göndermekten başka bir işe yaramıyor.
    Orda ki elemanlar bile tek masada 3 kişi duruyor bazısı evden çıktığı eşofmanlarla falan resimleri var.
    İncelemek falan istersen facebook guruplarında öyle resimler var telpa çalışanları gibi guruplar açmışlar.

    Bir de birşey dikkatimi çekti büyükderede ki ana merkez de çalışanların bir çoğu stajer.
    Yani bu gün var,yarın yok.Öyle çalıştıkları için,bence Telpa gibi bir firmanın olması gereksiz.
    Kendi telefonumda da güncelleme yaparken(samsung gts8500) arıza verdi.Siz bunu suya atmışsınız diyor.
    Dedim dalga mı geçiyorsunuz?
    Zaten mahkemeye verdim.Böyle bir firma olmaz olsun!
     
    erem.qns ve Onurleo bunu beğendi.
  3. Samsung bu firmalarla kendi işini baltalıyor aslında.(Destech, Başarı, Telpa) Bende aynı şeylerle çok uğraştım. Ama hala elimde iki tane daha samsung var.(Kilitlenen 5620 Monte yi yazılım ata ata sattırdılar en sonunda) Şarj aleti bozulan telefonun şarj aletini tek başına servise alamıyorlarmış iyi dedim telefonuda verdim şarj aletini yapacaklarına telefona versiyon atıp verdiler. (şikayetler formda yazdığı halde) Samsung wave 2 nin no tuşu aldığımdan beri problemli (cam seviyesinin altında kalıyor) Dediğim servislerin hepsine gitti ya yazılım ya iade ettiler çalışmasında sorun yokmuş. Camın değişmesi gerek dedi Başarı fakat biz değiştiremeyiz dediler niçin çünkü samsung değiştirmeyin sizden keserim parasını diyormuş. İşte bu politikayla çalışan bir firma yarın öbür gün bedava verse telefonlarını alan olmaz. Siz siz olun samsung ne alın nede kimseye aldırın. Bu arada daha önce Nokia kullanıyordum. Problemlerimi KVK yada Genpa ile öyle yada böle hallediyordum Samsung aldığıma pişman oldum.
     
  4. ben wave'mi bir süredir telefonun kararsız davranmasına rağmen kullanıyordum. bayramdan önce sonunda gümledi :) açılıp açılıp kapanıyor. cuma günü kadıköyde başarı servise verdim telefonu pazartesi uğrayın dediler ya da telefon açın. gittim pazartesi sizin anakart değişecek dediler ok ama ne kadar sürer dedim çarşamba alırsınız dediler ben de sallıyorlar herhalde dedim. çünkü bugüne kadar anakart değişiminin 15 günden az sürdüğünü hiç görmedim. hakkaten çarşamba günü telefonunuz hazır diye bir mesaj geldi. gittim hakkaten değişmişler ve canavar gibi oldu telefon. hatta navigasyon daha iyi çalışıyor. tek sorunum zamanında bedava yüklediğim uygulamalar ücretli olmuş apps dan yükleyemiyorum. Allahtan spoof var :D
     
  5. Telefonu koruyucu camını değiştirsinler diye 2. kez servise bırakmıştım camı değiştirmişler fakat bu kezde flashı bozmuşlar teşekkürler Samsung. Flash çalışıyor fakat gerizekalılar yamuk takmışlar. Flashı açınca çok hafif ışığın ucunu görüyorum. Bilen biri varsa şu kasanın nasıl açılacağını yazarsa sevinirim. Bu embesillerin telefonumu daha fazla bozmaması için vermek istemiyorum. Flashı yamuk takmışsınız diye servise bıraksam bu seferde ekranı falan bozarlar belki. :) Bilen biri varsa yazarsa sevinirim.
     
  6. Samsung servisler de 0 !
    Telefonu ilk aldım 3. gün bozuldu. Verdim servise 1 ayda yenisi geldi. Açtım kutuyu telefonun o alt parlak kısmı kırık içinde. Eyw dedik kullandım yaklasık 1 sene. Sonra değiştirdim serviste.
    En son yine verdim servise bu kez usb baglanıo gibi hissediodu cihaz. Anakart değişti. Telefon geldi o güzelim çizilmeyen ekranı haritaya çevirmişler..
    Wave yi İpod touch 4 ile kullanıodum. İyiyden iyiye hosuma gitmişti İOS.
    Gittim sattım 2sini 0 3GS aldım. Canavar gibi !
    Yemişim samsungunu badasını budasını. Tek eksiğim kamera. O da olmayıversin...
    Lanet ettim samsung'a ..
     
  7. Alt plastiğini sökerken dikkat etmen lazım biraz zor çıkar.
    Samsung GT-S8500 Wave disassembly video.wmv - YouTube
     
  8. Dostum teşekkürler. Üst plastiği çıkarttıktan sonra vidalar çok küçüktü açamadım. Servise versem daha iyi olacak galiba. Yine 2-3 gün bekletirler. Umarım dahada bozmazlar aleti.
     
  9. Ne demek.
    Biraz önce kendi telefonumda denedim(wave 2)1.4mm düz uçlu tornavida ile açtım.
    Üst usb kapağını açtıktan sonra vidaları çıkarıp,altında ki plastiği çektin mi gelir.
    Sonrada zaten kasayı çektiğinde geliyor,bir yeri açmana falan gerek kalmıyor.
    Daha sonra çıtasını açmak istiyorsan yanlarda ki vidaları çıkarman lazım ama onlar da aynı tornavida(1.4mm) ile çıkıyor.
     
  10. Bende 9.aydan beri uğraşıyordum,Telpaya gönderdim kullanıcı hatası diyip başından savdılar.Sonrada nerye verirseniz verin dediler.
    Yasal yollardan işimi halletim,bu günde faturadaki yazan parayı alabilirsiniz diye evime kağıt geldi:)
     
  11. Servise götürdüm ve biraz bağırıp çağırdım. DErhal özür dilendi ve 5 (beş) dk. da sorunum çözüldü. Kadın telefonu götürürken isterseniz ben gelip yapayım sevisiniz bu işlerden pek anlamıyor dedim. Kadın rengi yeşil olarak girdi içeri 5 dk sonra buyrun telefonunuz sorunsuz dedi. Sonunda kurtuldum Samsung servisinden.
     
  12. Elden götürmediğinizde birşeyden saymıyorlar zaten kargoyla falan giderse kaale bile almıyorlar:)
     
  13. Ya arkadaslar o deilde biriniz bana yardımcı olsun ne olursunuz,Bugün telefonu satmak ıcın bıyere gittim güzelde fiyat veriyorlardı benim tel 1 kere garantiye gitti güncelleme sırasında elektırık gıtmıstı acılmıyordu anakart degısmıs o yüzden dolayı,imeiye baktılar kutudakıyle faturadakıne bu faturayla kutu bu cıhaza aıt deıl dedıler bunası ıs ya yeni imei ye fatura cıkarırlarmı ve bu faturadada anakartın degıstıgı yazarmı?Adam ana kart degismis dedi almadı saka gıbı ya. . .:S yardımcı olun lütfen.
     
Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.