Samsung Star 2 GT-S5263 İçin 3 Adet Tema

Konu, 'Samsung Uygulama / Tema / Oyun' kısmında okcubaba01 tarafından paylaşıldı. Okunma: 36802 | Cevaplanma: 7

  1. proter93 ve dursun dogan bunu beğendi.
  2. Çok Sağol Kardeşim Başarılarının Devamını Bekliyorum :tşk:

  3. ben bir türlü tema yükleyemiyorum

  4. telefon modelımin temasını indiriyorum nasıl desteklenmeyek ıcerik oluyo anlamadım bu siteden bişe

  5. Sorun Yok Ben İndirdim Ve Kullanıyorum Sorun Sende Galiba Tam Yükleymiyorsundur :bilmm

  6. yüklemek nedir biliyorum yüklenmiyor desteklenmeyen içerik diyor. sen yüklüyo olabilirsin

  7. star3 temalarina ait link atın

  8. star 3 için link atarmısınız

Samsung Star 2 GT-S5263 İçin 3 Adet Tema konusuna benzer içerikler

  1. samsung star 2 s5263 wap ayarı Yardım !!! ( 3 Eylül 2011 | Turkcell Destek / Sorun / Şikayet )

    Arkadaşlar yeni bi samsung star 2 s5263 aldım sabahtan beri uğraşıyorum ama Turkcell wap ayarını yapamadım lütfen yardımcı olur musunuz kafayı yicem !!
  2. samsung star 2 wifi (gt-s5263) ( 7 Temmuz 2012 | Samsung )

    merhaba arkdaslar ben bu telefonu kullanıyoum fakat hiç bi uygulama tema vs.. gibi şeyler bulamıyorum tema buldum fakat hiç guzel değil sadece renkleri değişik.. bada 1.2 bunu nasıl yukseltebilirim... cok fazla telefonla ilgim yoktur yukseltme...
  3. Samsung star 2 s5263 s5260 temalari süper temalar ( 13 Ekim 2012 | Samsung )

    ARKADAŞLAR KENDİ STAR2 TELEFONUMDA KULLANDIĞIM GÜZEL TEMALAR...LİNK:https://hotfile.com/dl/175937588/46259e2/sancaqbey.rar.html
  4. Samsung Star 2 S5263 İçin Whatsapp,Skype veya Viber var mı? ( 19 Kasım 2012 | Samsung )

    Arkadaşlar arkadaşımda bu telefondan var ikimizdede internet paketi var.İnternet paketi üzerinde mesajlaşma ve konuşma yapmak istiyoruz.Whatsapp,Skype veya Viber var mı?Bunlara benzer programda olur.
  5. samsung star 3 için tema istek ( 18 Temmuz 2013 | Samsung Uygulama / Tema / Oyun )

    samsung star 3 e tema rica etsem
Yüklüyor...
05 Eylül 2015 Cumartesi - 19:11:47