samsung kies yeni sürüm 2.0.0.11014_49_2

Konu, 'bada OS Genel & Destek' kısmında a.b.d. tarafından paylaşıldı. Okunma: 4125 | Cevaplanma: 8

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Sağolasın :D Varmı bi farkı (:

  2. türkiyede daha çıkmamış galiba bu kore sayfasından

  3. Ya ben bakar kör oldum herhalde. Zaten bu sürümü kullanmıyor muyduk?

  4. bizim kullandığımız resmi sürüm

    [​IMG]

  5. bu sürüm cıkalı aylar oluyor samsung apps ten bakabilirsiniz.

  6. O resmini gösterdiğin sürüm yukarıda verilen sürümün üzerine güncelleme olarak geliyor, bölgesel ayarlarıla ilgili bir sorunu düzelten hotfix yani.

    23 Şubatta gemiş 2.0.0.11014_49_2 sürümü. Appstan indirip yüklerseniz güncelleme uyarısı verecek ve resmini verdiğiniz sürüme geçecek.

    [​IMG]

  7. kirşofun kanunlarından nefret eden birisi olarak sana tesekkur ediyorum :)

samsung kies yeni sürüm 2.0.0.11014_49_2 konusuna benzer içerikler

  1. samsung kies ( Android Genel )

    mrb arkadaslar lutfen biri yardim etsin defalarca yukledigim halde bu kies baglanmiyor sebebi nedir saatlerce bekliyorum cihaz baglaniyor diyor ama tik yok bu ne isdir anlam veremedim lutfen acil yardim:vur
  2. Samsung Kies 2.0.0.11023_25_1 (yeni ) ( bada OS Genel & Destek )

    (alıntıdır) wave 2 güncelleme sorunu yaşayan arkadaşlar bir de kiesin bu yeni sürümüyle denesinler Яндекс.Народ
  3. samsung Kies ( Android Genel )

    ben galaxy ace alıcam telefonuma samsungun verdiği dışında program veya yazılım sokmam bu kies yazılımı otomatik güncelliomuş bilgisi olan varmı sadece kabloyla bağlıycam kies güncellicek demi
  4. Samsung Kies ( Samsung )

    arkadaşlar bende galaxy wonder var kies e bağlamayı denedim ama olmuyor bağlanıyor diyor öyle duruyor sadece neden olabilir acaba ?
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
13 Şubat 2016 Cumartesi - 12:53:22