Samsung Garanti Takibi Cihazımın Durumunu Nasıl Sorgularım

Sponsorlu Bağlantılar

Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Admin
    Konu Sahibi
Samsung Garanti Takibi Cihazımın Durumunu Nasıl Sorgularım
Samsung markalı bir cep telefonunuz yada tablet bilgisayarınız varsa bunu çeşitli arızalar nedeniyle servise bıraktıysanız haliyle garantide geçirdiği süreç hakkında bilgi almak isteyebilirsiniz. Samsung garanti cihaz takibini nasıl yapabileceğiniz merak edilirken bizde sizlere bu detayları sunduk.

  • Samsung markalı cep telefonlarının garanti süresi 2 yıldır.
  • Samsung markalı dizüstü bilgisayarların garanti süresi 2 yıldır.
  • Samsung markalı televizyonların garanti süresi 2 yıldır.
  • Samsung markalı DVD oynatıcıların garanti süresi 2 yıldır.
  • Samsung markalı Blue Ray oynatıcıların garanti süresi 2 yıldır.
  • Samsung markalı Ev Sinema Sistemlerinin garanti süresi 2 yıldır.
  • Samsung markalı Bluetooth Kulaklıkların garanti süresi 2 yıldır.
  • Samsung markalı 3 boyutlu gözlüklerin garanti süresi 2 yıldır.
  • Samsung markalı MP3 çalarların garanti süresi 2 yıldır.
  • Samsung markalı Fotoğraf Makinelerinin garanti süresi 2 yıldır.
  • Samsung markalı Kameraların garanti süresi 2 yıldır.
  • Samsung markalı hafıza kartlarının garanti süresi 10 yıldır.
  • Samsung markalı yazıcıların garanti süresi 2 yıldır.
  • Samsung markalı USB Belleklerin garanti süresi 5 yıldır.
  • Samsung markalı monitörlerin garanti süresi 2 yıldır.
Garanti süreleri ve koşulları ile ilgili aşağıda yer alan bilgiler kılavuz özelliği taşımakta olup, değişiklik gösterebilir.

Garanti süresi ürünün tüketiciye teslim tarihinden itibaren başlar. Garanti uygulaması sırasında değiştirilen ürünün garanti süresi, satın alınan ürünün kalan garanti süresi ile sınırlıdır.

Tüketici seçimlik haklarından onarım hakkını kullanmışsa, malın garanti süresi içinde tekrar arızalanması veya tamiri için gereken azami sürenin aşılması veya tamirinin mümkün bulunmadığının anlaşılması hâllerinde seçimlik haklarını kullanabilir.

Servis noktalarımıza onarım amaçlı girişi olan ürünlerin azami tamir süresi 20 iş günüdür.

Tüketicinin ürünü kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı içerisinde değerlendirilmez.

Samsung ürününüzle ilgili teknik yardım almak için web sayfamızdaki “Destek” Bölümünden giriş yapabilir, Samsung Yetkili Servis merkezlerimizi ziyaret edebilir, ya da Müşteri Hizmetleri merkezimiz ile temasa geçebilirsiniz (444 77 11).

Ürününüzün garanti belgesi, faturasının fotokopisi ile model ve seri numarasını belirterek daha kısa sürede yardım alabilirsiniz.

Ek garanti talepleriniz için Yetkili Servislerimizle irtibata geçebilirsiniz.

Tüketici Hakları ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız :
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR

mutsanemre

Üye

 


Üst Alt