Samsung Galaxy S3 arama işlevini görmüyor acil yardım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

tsozcelik

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy S3 arama işlevini görmüyor acil yardım
Merhaba arkadaşlar,
10.07.2012 tarihinde Berlin Media Markt'dan aldığım cihazım üç gün öncesine kadar sorunsuz çalışıyordu. Faka üç gündür arama yaparken ne benim sesim karşıya gidiyor ne de karşıdaki kişinin sesi bana geliyor( normal ahize, hoparlör ve kulaklıkta denedim) Telefon şu sıralar gözde olduğundan arkadaşlarımın ellerinden düşmüyordu. Sanırım nazar değdi =) Ayarlarda oynama olabilir diye fabrika ayarlarına da döndüm yine sonuç aynı.
Elektrik Elektronik mühendisliği son sınıf öğrencisiyim, teknoloji ile alakam gayet iyi. Telefonumda yazılımsal bir sorun olduğunu tahmin ediyorum. Çünkü müzik çalarda müzik dinlerken, youtube da ya da kayıtlı bir video izlerken bir sorun olmadığına göre (hoparlör ve kulaklıkta denedim) ses sisteminde bir sorun yok diye düşündüm. Hattım avea onda bir sorun var mı derseniz, mesaj atıp veri ağıyla nette dolaşabiliyorum. Arama da gelir ama ses iletimi olmadığından konuşamıyoruz.
Sonuç olarak telefonum arama hariç (aramayı yapıyor, biri aradığında telefonum çağrıyı görüyor ama açtığımda ses iletimi olmuyor) her şeyi yapıyor. Ne kasma var ne donma. Bu sorun hakkında bilgi sahibi olan bir arkadaş var mıdır?
Bu konuyu Samsung desteğe ve Media markt desteğe mail atarak açıkladım. Samsung'dan cevap geldi. 1 yıl garanti kapsamında olduğunu, yazılımsal veya telefonu değiştirilecek bir sorun olduğunda garantinin bunu kapsamadığına dair bir mail attılar. Fakat ben bu işin peşini bırakmayacağım. Gelen cevabı da aynen aktarıyorum;

"Samsung Electronics Türkiye’ye ilettiğiniz talep için teşekkür ederiz. Konu ile ilgili yanıtımız aşağıda bilginize sunulmuştur.


Samsung Electronics olarak Avrupa Birliği üye ülkelerinden alınan ya da ithal edilen cihazlara
bir (1) yıl süreyle bölgesel garanti verilmektedir. Cihazınızın, Türkiye’de yetkili teknik
servislerimiz tarafından garanti kapsamında işlem görebilmesi için, faturasında satın
alınan yere ait kaşenin bulunması, garanti kitapçığında Türkiye’de hizmet alabileceği
yetkili teknik servislerinden en az birinin (Samsung Servis Merkezi, Başarı, Telpa)
belirtilmiş olması ve ürün modelinin ülkemizde bulunan bir model olması
gerekmektedir. Ancak, bu garanti cihaz değişimini ve yazılım
yüklenmesini kapsamamaktadır.

Türkiye için üretilmiş cihazlara uygun yazılım yetkili teknik servislerimizde bulunmaktadır. Sizin
cihazınız ise yurt dışı bölgesel ayarlarına ve yazılımına sahiptir. Türkiye için hazırlanmış
yazılım ile sizin almış olduğunuz ülkenin yazılımı farklıdır. Bu bölgesel farklılıklar sebebiyle
Türkiye’de bulunan yazılımı cihazınıza yüklettiğinizde cihazınızda sorunlar meydana
gelebilmektedir (Cihazın kapanıp bir daha açılmaması). Yazılım yükleme işlemleri
(zorunlu değildir) yetkili teknik servislerimiz tarafından yapılmaktadır. Yapılıp
yapılmayacağı ile ilgili teknik servislerimiz ile görüşmenizi rica ederiz. "
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt