Samsung Galaxy S 2 cihazım kilitlendi. Acil yardım!

Konu, 'Samsung Android Yazılım' kısmında mertvardar tarafından paylaşıldı. Okunma: 38756 | Cevaplanma: 17

  1. Samsung Galaxy S 2 cihazım kilitlendi. Acil yardım!


    Cihaza modelli ekran kilidi yapmıştım. Şu çizgili şekilli olandan. Kardeşim denemiş denemiş en sonunda kilitlemiş. Şu an ekranda e-mail ve şifre istiyor. Bende hatırlamıyorum bunları. Telefonu nasıl açabilirim? Servise mi götürmem gerekir? Serviste ne kadar kalır? Ücret alırlar mı? Teşekkürler...



    Yazan: mertvardar
  2. kardeş telefonunda kayıtlı mail adresin varsa onu ve onun şifresini gir açılır
    yani telefondaki gmail uygulamasında yada herhangi bi uygulmada kulladığın bi mail adresi olmalı
    android marketi ilk kullanırken senden istediği ve giriş yaptığın mail adresi olmalı onu gir açılır
    ha hiçbirini bilmiyorum diyosan servise götür

  3. gmailde kullandığım bi mail ardesim vardı onu denedim olmadı. servise de vermek istemiyorum. kendim bu haliyle bilgisayarla falan format atamaz mıyım

  4. kardeş gmail adresiyle falan da olması gerekiyodu ama niye olmuyo bilmiyorum format atma işini bilmiyorum onu biraz araştır

  5. Fabrika ayarlarina getir mankineyi mail ve sifre sormasida kilit kodunu unuttugunuz icin maile sifreyi yolliyacak

  6. 30. saniye icin kilitlenmedimi? normalde 30 sn. sonra tekrar deneyebilirdin

  7. s.a arkadaslar ben format atmayi arastirdim bende de ayni sorun var formatta cokme sorunu olur mu?

  8. Arkadaşım Cihaza yeniden Rom kurarak bu sorunu aşabilirsin. Bunun için cihazını download moda alman gerekiyor. Home+Ses Kısma ve Power tuşuna birlikte basıp download moda geçtikten sonra cihazına yeniden rom atacaksın fakat bu konularda deneyimli olmadığın belli bu yüzden cihazını bu işlerden anlayan bir arkadaşın varsa ona yaptırman mantıklı olur. Kendim yapabilirim diyorsan forumda Rom nasıl yüklenir diye bölümler var oradan bakarak yapabilirsin.

  9. home ses açma power tuşuna aynı anda bas wipe datayı seç yes de wipe cacheyi seç yes de düzelir

  10. Yeni rom atmaya gerek yok

    telefonu recovery mod'da aç
    sonra wipe/data factory reset yap

    ama tüm ayarların ve oyunların gider söyliyim

  11. teşekkürler aynı sorun bende de oldu hallettim

  12. ya benim telefondada aynı sorun var kitlendi lanet makine arkadaşın biri rom at düzelir demiş acaba işe yararmı ?? Samsung neden böle bi saçmalık yapmış anlamadım herhangi bir gmail hesabıyla düzelmezmi ??

  13. ne rom kaldı ne rot silmio arkadaşım recovry mode de serviste kapatılmış ne halt etcem bulamadım gitti

  14. s2 de bilmiyorumda s3 recovery mode yok sadece download moda alıyor telefon tabi cf-root atılamamıs telefondan bahsediyorum bn

  15. Hayir. S3 rootsuz da olsa orjinalinde bile recovery mevcut.

  16. evet

  17. açamıyorum açınca üçgen resmi çıkıyor

  18. Şu Konuya Bak %100 Çözüm =>>>>> Püf Noktası - KİLİTLENEN ANDROİD TELEFONA FORMAT ATMA! - MaxiCep

Samsung Galaxy S 2 cihazım kilitlendi. Acil yardım! konusuna benzer içerikler

  1. samsung galaxy s i9003 Acil Yardım

    Arkadaşlar Telefonumda site facebook'a girince sohbet kısmında oturum açılmıyor bilen arkadaşlar yardım etsin lütfen :D
  2. ACİL YARDIM!!! Galaxy s 2 için

    Arkadaşlar galaxy s2 kullanmaktayım gecen gunlerde android 4.0.3 guncelleme yaptım memnun kalmadım hiç bir şekilde ama orjinal romum 2.3.5 ti şimdi dönmek istiyorum llinkinide indirdim ama yuklediğimde android kurulumunu başlatmıyo programda hata...
  3. samsung galaxy s III mini acil yardım

    Sa arkadaşlar.Telefonuma yanlış root attım ondan sonra telefonumun açılış ekranında galaxy s2 ibaresi yer aldı.eski haline getiremiyorum(fabrika ayarları).Rootu sildim yeniden rom yükledim bu seferde açılışta karıncalanmalar var.Donanımsal bi...
  4. samsung galaxy s III mini acil yardım

    Sa arkadaşlar.Telefonum fabrika ayarlarına dönmüyor.Kodu denedim olmadı.Factory mode geçmiyor.Telefonun açılışında çıkan samsung galaxy yazısında karıncalanma oluyor bunun sebebi nedir?
  5. Acil yardım ( Samsung Galaxy S III )

    samsung galaxy s3 te 4.1.2 güncellemesini yapmıştım ama 1 - 2 gün önce güncelleme geldi 50 - 55 mb civarı 'Kur' a bastım ama pek bir değişiklik göremedim nedendir bilen var mı ? 'Tümünü Kur' a mı basmalıydım yardımcı olabilirmisiniz ?
Yüklüyor...
03 Temmuz 2015 Cuma - 5:44:06