Metne resim yapıştırma..

Konu, 'Symbian Destek' kısmında Alive tarafından paylaşıldı. Okunma: 15020 | Cevaplanma: 10

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Metne resim yapıştırma..


    Arkadaşlar bu soruyu sorduğumda ne cahil adam beah diyeceğinizi bile bile sormak durumundayım.Burda metin içine resimler nasıl yapıştırabiliyorsunuz..Print screenle mi? :haha:



    Yazan: Alive
  2. forum sayfalarını kastediyorsan... istediğin resmi www.imageshack.us sitesinden upload edip çıkan hotlink for forums adresini forumdaki mesaj sayfasına kopyalıyorsun...

  3. Reply dediğin zaman çıkan pencerenin üst kısmında bir kaç tane buton var dikkat ettiysen... [http://] [ @ ] [QUOTE] ...vs...

    Oradaki [IMG] butonuna basarsan senden yazıya ekleyeceğin resmin URL'sini, yani internet üzerindeki adresini isteyecek... Makinandan direk olarak resim ekleyemiyorsun ne yazık ki...

    Makinandaki bir resmi bizimle paylaşmak istiyorsan önce a21a arkadaşımızın dediği sistemle ücretsiz bir alan olan [url]www.imageshack.us[/url] sitesine resmini upload edip, çıkan linklerden siteye yüklediğin resmin URL adresini alabiliyorsun...

    Şimdiden kolay gelsin ;;)

  4. Sanırım başaramadın :D

  5. x işaretli user posted image var..ama bişi görünmüyo :(

  6. yukarıda ımg war ordan upload edebilirsin ;;)

  7. <a href="http://img476.imageshack.us/my.php?image=5jo9201119iiwe7.gif" target="_blank"><img src="http://img476.imageshack.us/img476/8175/5jo9201119iiwe7.th.gif" border="0" alt="Free Image Hosting at www.ImageShack.us" /></a>

  8. bende beceremedim neyse sağolun en azından denemiş oldum

Metne resim yapıştırma.. konusuna benzer içerikler

  1. Yapıştırma Nasıl Olur

    Yapıştırıcılar, yapıştırılacak şeyleri nasıl birleştirebiliyorlar hiç düşündünüz mü? Kırık bir çay fincanını onarmak için kullanacağınız tutkalın ya kimyasal bir bağlantıyla ya da mekanik bir kenetlenmeyle görevi üstlendiğini düşünebilirsiniz....
  2. Jelatin yapıştırma Yardım !

    Arkadaşlar Telofana koruyucu jelatin yapıştırıyorum ama baLoncuk kalıyor ne yapmalıyım ?:aha:
  3. Resimleri akan metne yerleştirme

    Panodan alınarak üzerinde çalıştığınız belgeye yapıştırdığınız resimler nadiren herhangi bir değişikliğe gerek kalmayacak kadar düzgün yerleştiriliyor. Bu nedenle her defasında çeşitli tasarım seçeneklerine başvurmak durumunda kalıyorsunuz....
  4. Turizm şirketleri ve yapıştırmaları

    hep merak etmişimdir turizm şirketleri nasıl yapıştırmalar alıyor diye özel yaptıran yerlerimi var örneğin ulusoy turizm nasıl yapılmış ve ne kdrdır böyle yapmanın fiyatı yorumlarınızı bekliyorum.
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
05 Temmuz 2015 Pazar - 3:11:59