Java hakkında tüm bilgiler burda!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ॐOsMaN

ॐOsMaN

Üye
Java hakkında tüm bilgiler burda!!
Jar Bir Sıkıştırma
Formatıdır...
Java Sun
Microsystems
Mühendislerin
'den James
Gosling
Tarafından
Geliştirilmeye
Başlanmış Gerçek
Nesneye
Yönelik ,Platform
dan
Bağımsız ,Yüksek
Performanslı ,Çok
İşlevli ,Yüksek
Seviye ,İnterpret
ed (Adım Adım
İşletilen) Bir Dil
'dir.
Java ilk
Çıktığında Daha
Çok Küçük
Cihazlarda
Kullanılmak İçin
Tasarlanmış
Ortak Bir
Platform Dili
Olarak
Düşünülmüş.Anca
k Platform
Bagimsizliği
Özelliği C ve C++
'tan Çok Daha
Üstun ve Güvenli
Bir Yazilim
Geliştirme ve
İşletme Ortami
Sunuyor ,Hemen
Her Yerde
Kullanilmaya
Başlanmiş .Şu
Anda Özellikle
Kurumsal Alanda
ve Mobil
Cihazlarda Son
Derece Popüler
Olan
Java ,Özellikle
J2SE 1.4 ve
gelecek 1.5
Sürümü ile
Masaüstünde de
Gücünü
Arttirmayı
Hedefliyor.Java
'nin ilk Sürümü
Olan Java 1.0
(1995) Java
Platform 1 Olarak
Adlandırıldı ve
Tasarlama
Amacına Uygun
Olarak Küçük
Boyutlu ve Kısıtlı
Özelliklere
Sahipti.Daha
Sonra Platformun
Gücü Gözlendi ve
Tasarımın da
Büyük
Değişiklikler ve
Eklemeler
Yapildi.Bu Büyük
Değisikliklerden
Dolayi Geliştirilen
Yeni Platforma
Java Paltform 2
adı verildi.Ama
Versiyon
Numarasi 2
Yapilmadı ,1.2
Olarak Devam
Etti.Bu Bahar
Çikacak Java
1.5 ,Geçen 1.2, 1.3
ve 1.4
Sürümlerinin
Ardından En Çok
Gelişme ve
Değişikliği
Barındıran Sürüm
Olacak.
-- Java Uygulama
Nasıl Çalışır --
Java Uygulamayı
Yazan Kişi
Kodunu Yazar.Bu
Kod Bir Java
Derleyicisi ile
Derlenir.Sonuçta
bytekod Adı
Verilen Bir Tür
Makine Kodu
Ortaya
Çıkar .Platform
Bağımsızlığını
Sağlayan Şey
bytecode
'dir.Çünkü Bir
Kere bytecode
Oluştuktan Sonra
Yazılım Tüm
İşletim
Sistemlerinde
Çalişabilir .
byte Kod Java
Virtual Machine
(Java Sanal
Makinesi)
Tarafından Adım
Adım İşletilir .
Aşağıda Java ve C
++ Kodunun
Geçirdiği
Aşamalar
Gösterilmiştir.
-- Java Kodunun
Yazılması --
Java Nesneye
Yönelik Bir Dil
Olduğun dan Tüm
Yazılım Sınıflar
ve Nesneler
Üzerinden
Yürütülür. Sınıflar
Uygulamadaki
Nesnelerin
Tanımlandığı Kod
Parcalarıdır.Java
'da Her Bir Sınıf
Bir Dosya
İçerisinde Yer
Alır.Dosyaların
Uzantilari .jar
Şeklindedir .Dosy
a Adi İse İçinde
Tanımlanan Sınıf
ile Aynıdır.
-- Java Uygulama
Derleme --
Derleyici Kısaca
Herhangi Bir
Editor ile Yazilan
Java Kaynak
Kodlarını .jar
Uzantılı Sınıfların
Yer Aldigi
Dosyaları Java
Sanal Makinesinin
Çalıştırabileceği
Bir Tür Makine
Dili (assembler)
Olan Bytecode 'a
Dönüştürür .Bu
Dönüştürülen
bytekod ise
Uzentısı .class
Olan Dosyaları
İçerisinde
Barındırır .Java
Kodunu Derlemek
İçin Bir Java
Derleyicisine ve
Java
Kütüphanelerine
İhtiyaç Vardır .Şu
Anda İki Derleyici
Yaygin Olarak
Kullanılmaktadır.
Bir Tanesi Sun 'in
SDK ' sı ile Birlikte
Gelen
Javac.Diğeri ise
IBM 'in Açık Kodlu
Derleyicisi
Jikes. Ayrıca
Linux Altında
Derleme Yapmak
İçin Gnu Lisansı
ile Geliştirilen
Açık Kodlu Gnuj
Kullanilabilir.Derl
eyici ve
Kütüphanelerin
Bulunduğu Java
API Uygulamaya
J2SE SDK Adı
Verilmiştir.
-- Çalıştırma ve
Java Sanal
Makinesi --
Sanal makine
donanimdan
bagimsiz yazilim
gelistirme
ihtiyacina cevap
verme amaciyla
gelistirilen bir
teknolojidir.
Java'nin temel
felsefesi olan
"bir kere yaz, her
yerde calistir"
sanal makine
sayesinde
varolmustur.
Sanal makineyi
bir yonden bir
tur hayali bir
mikroislemci gibi
dusunebiliriz.
Gercek tum
mikroislemciler
(Intel Pentium,
AMD Athlon, Sun
Sparc vs) belirli
bir grup komutu
islemek uzere
tasarlanmistir.
Bu komutlara
islemcinin komut
kumesi adi
verilir. Ornegin
x86 komut
kumesi gibi. Tum
yazilimlar
calisabilmek icin
once bu komut
kumesine
donusturulur,
daha sonra
islemci bu
komutlari sira ile
gercek islemci
komutlarina
donusturup
isletir. Java Sanal
Makinesi de
Bytekod Komut
Kümesini Tıpkı
İşlemci Gibi Adım
Adım İşletir.Java
'nin İnterpreted
Bir Dil Olarak
Adlandırılmasının
Nedeni
Budur.Bytekod
İlkel İşlemlerin
Yanında (İlkel
İşlemler ,
Mikro İşlemci
Seviyesi
Komutlardir ,Arit
metik
İşlemler ,Bit
İşlemleri ,Bellek
ve Yığın İşlemleri
vs.) Sanal
Makinenin
Üzerinde Çalıştığı
İşletim Sistemine
Yönelik İşlemler
de Barındırır.Bu
Sayede Java
Virtual Machine
Yazıcı ,Seri
Port ,Grafik ,Dosy
a Servisi , Ağ
Baglantısı Gibi
Yazılım ve
Donanım
Servislerine
Erişim Yapabilir...
Java 'nın
Doğrudan
bytecode
Çalıştırması
Performansının
Düşük Olabileceği
İzlenimini
Verebilir.Ancak ,J
VM Tasarımı
Geçen 10 Yılda
Çok Değişmiş ve
Geliştirilmiştir.Şu
Anda java 'nin
Performansı
Çoğu Alanda C++
'in
Performansına
Yakın Bir
Seviyededir ve
İşlemci Hızı ve
Bellek Miktarının
Her Geçen Yıl
Katlanarak
Artması ile
Performans
Konusu Çoğu
Uygulamada
Artik İkinci
Planda
Kalmıştır.Asağıda
Çeşitli
Platformlar İçin
Java 'nın
Çalışması Basit
blok Sema Olarak
Gösterilmiştir .Eğ
er Söz Konusu Dil
C++ Olsa İdi Üç
Ayrı Kod yada
Kod da Üç Ayrı
#ifdef vs
Tanimi ,Üç Ayrı
Obje Dosyasi
Oluşturulması
Gerekirdi ve Çoğu
Uygulamada C++
Projesi Sadece
Tek Platforma
Destek Verirdi
(win32 gibi).
-- Java
Uygulamasında
JIT --
Java İlk
Çıktığında
bytecode İşletme
Hızı Çok İyi
Değildi.Yerine
Göre Sistemin Öz
Yazılımların dan
5-10 Kat Yavaş
Çalışıyordu.Bu
Nedenle Bazı
Yazılım
Geliştirme
Şirketleri JIT yani
Just-İn-Time
Compile ,(Anında
Derleme) Araçları
Üretmeye
Başladılar .
Yapılan Şey byte
Kodu Sanal
Makinenin Kurulu
Olduğu Gerçek
Sistemin Diline
Anında Derleme
Yaparak
Dönüştürmesiydi
.Bu Sayede
Performansta
Ciddi Artışlar
Saglandı.Ama
2000 Yılından
Sonra HotSpot
Teknolojisinin
Gelişmesi ile JIT
'in İşlevi VM
içinde Yer
Almaya Başlamiş ,
İşlemci Hızı ve
Bellek Miktarının
Dramatik Biçimde
Artması ile Dış JIT
Yazılımları
Popülerliğini
Kaybetmiştir.Büg
ün Halen Bir Kaç
Ürun Sergilesede
Genellikle Bu
Yöndeki İhtiyac
Yok Olmuş gibi
Gözükmektedir...
Bu Yüzden Java
Oyun
Firmalarının
Büyük Bir Kısmı
Azalmıştır...
-- Java Apı --
Java Apı ,Java
Yazılımların da
Kullanılan Yazılım
Kütüphanelerine
Genel Olarak
Verilen
İsimdir .Java Apı
ile
Disk ,Grafik ,Ağ ,V
eri
Tabanı ,Güvenlik
gibi Yüzlerce
Konuda
Kullanıcılara
Erişim İmkani
Sunulur.Java API
J2SDK ' nın Bir
Parcasıdır.
-- Jar Dosyası --
Jar ile Derlenen
Java Kodları ile
Oluşan Yazılımın
Paketlenip
Taşınması Kolay
Bir Hale
Getirilir.Jar
Dosyaları Temel
de bytekod
bloklari İçerir.Jar
Dosyaları
Genellikle
Kütüphane
Oluşturma da ya
da Uygun
Biçimde
Hazırlanırsa
İşletim Sistemin
den Dogrudan
Çalıştırılabilecek
Bir Şekilde
Kullanilabilir
(Executable
jar , İşletilebilir
jar) Jar
Dosyalarının
İçeriğini
Sıkıştırma
Yazılımları ya da
Java Yazılım
Geliştirme
Aracları ile
İnceleyebilirsiniz.
Java 1.5 ile Yeni
Bir Tür Jar
Oluşturma
Metodu da
Kullanıma
Girecek.Pack200
Adi Verilen Hiper
Compression
Algoritmasi (HCA)
ile Jar Dosyaları
Sekiz Kata Varan
Oranlarda Daha
Az Yer
Kaplayacak.Bunu
n Özellikle Uzak
Uygulamaların
Kullanımını Ciddi
Biçimde
Kolaylastırması
Bekleniyor...
-- Java Uygulama
Applet Emülatör
--
Applet ,Uzaktaki
Sistem Üzerinden
İndirilip İnternet
Tarayıcı Üzerinde
Çalıştirilabilien
Java
Uygulamalarına
Verilen
İsimdir .Java 'nın
Son Kullanıcılar
Tarafindan
Tanınması Applet
Sayesinde
Olmuştur .Applet
'ler Sisteme Zarar
Vermeyecek Bir
Şekilde
Tasarlanmıştır ve
Bugün Özellikle
Oyun Sitelerinde
Halen Yaygin
Olarak
Kullanılmaktadır .İ
çerisinde Applet
Olan Bir Sayfayı
Açmaya
Çaliştığınızda
Tarayıcınız
Otomatik Olarak
Java Sanal
Makinesini
Çalıştırıp Ekranın
Applet 'e Ayrılan
Bölümünde
Uygulamanın
Çalışmasını
Sağlar ...
-- Java Her Yerde
Kullanilabilir Mi --
Hayır
Java ,Özellikle
Donanim
Sürücüsü
Geliştirme ,İşleti
m Sistemi
Seviyesi
Yazilimlar ,Bazı
Özel Grafik
Yazılımları,Yükse
k Hızlı 3 Boyultu
Grafikli
Oyunlarda
Kullanmak İçin
Uygun
Değildir.Java 1.5
ve Sonraki
Sürümlerde
openGL Destegi
ile 3 Boyutlu
Oyun
Uygulamalarında
Daha Fazla
Kullanılması
Umuluyor.
.jar Uzantılı Java
Oyun ve
Uygulamalarını
Yüklerken
Genellikle
Karşılaştığımız
Yüklenemiyor
Geçersiz Sürüm
Uyarısı Alırız .
-- Bu Durumun
Çözümü --
Öncelikle
Uygulamayı
Winrar ile
Açın .Sonra META-
INF Klasörünün
İçindeki
MANIFEST
Dosyasını Not
Defteri ile
Açın .Burada
Bulunan CLDC-1.1
Yazısını CLDC-1.0
Olarak Değiştirip
Kaydedin.Artık
Uygulama Sizin
Telefona
Yüklenebilir
Duruma
Getirilmiştir ...
Denendi %100
Başarılı
Olmuştur ...
Java
Uygulamaların
Symbian
Telefonlarda
Çalışma Mantığı
Taban Olarak
Symbian Çok
Daha Geniş Bir
Tabandır...
Symbian
Programların
Çalışma Mantığı ;
Symbian Bir
Telefonda
Uygulamaya
Tıkladığınızda ilk
Olarak Programın
Ana Dosyası
Olan .app Uzantılı
Dosyası
Çalışacaktır. Daha
Sonra Programın
İhtiyacına ya da
Sizin Program
Kullanım
Seçeneklerinize
Göre Yan
Dosyalar
Çalışacaktır .Bu
java
Uygulamalarda
da Bu Şekilde
Olacaktır...
Ancak Birkaç
Farklılık
Harincinde.Önceli
kle Symbian
İşletim
Sisteminde
Kullanılan Bir
Uygulamada En
Az 3 Dosya
Bulunmak
Zorundadır ...
Bunlar ; .app
Dosyası ,.aif
Dosyası,.rsc
Dosyası
Ufak Bir
Bilgi ; .rsc
Uzantılı Dosya
Lonely Cat Games
Firmasının
Uygulamalarında
Olduğu Gibi .rsc
Şeklinde Olması
Gerekmez o
Nedenle .rsc
Dosyası
Okunabilir Dil
Dosyasıdır ...
Symbian
Telefonlarda Java
Çalışma Mantığı ;
Öncelikle
Amaç .jar Uzantılı
Olan Dosyayı
Çalıştırmaktır.Bu
nu Cihaz Şu
Şekilde Yapar.
Örnek Olarak
mig33 Java
Uzantılı Programı
Ele Alalım
Programı
Kurduğunuzda 2
Bölümde Dosya
Oluşturur ...
Bu Şekilde
Dosyalar
Oluşmasının
Sebebi ise
Şudur .Telefon
Symbian
Üzerinden Java
Destekler Java ve
Symbian
Dosyalarını Ayrı
Ayrı Platform
Olarak
Algılamaz.Kullanı
cı Menüde
Programın
İkonuna
Tıkladığınız Anda
Çalışma Düzeni Şu
Olur ; İlk Olarak
Resimde Oldugu
Gibi .app Dosyası
Çalışır ve .txt
Dosyası ile Jar
Dosyasının
Çalışması İstenir ;
Ancak Burada
Büyük Bir
Problem
Vardır .Symbian
da Jar Diye Bir
Uzantı Mevcut
Değil.Yani Sistem
Bu Dosyayı
Tanımıyor İşte o
Anda Devreye
Yukarıdaki
Resimlerde
Gördüğünüz
midp2.exe
Girerek Jar Olan
Dosyayı Çalıştırır.
System\apps
'deki .bin Dosyası
Sayesinde
midp2.exe
Dosyasının
Çalışması
Sağlanır .
Olay Bundan
İbarettir .Midp2.e
xe Dosyasını Java
Uygulama
Açmadan Çalışır
Durumda
Göremezsiniz Bu
Dosya sadece
Java Uygulama
Açtığınızda
Devreye
Girer..app
Dosyaları Her
Zaman Standart
' tır ve 16 Byte
'dır.Sebebi ise Jar
Dosyasını
Çalıştırmaktır.
Aynı
Zamanda .bin
Dosyaları da Hep
Standart 'tır ve 8
byte 'dır.Sebebi
ise Şudur Bu
Dosyanın Görevi
z:\system
\programs
İçerisindeki
midp2.exe 'nin
Çalışmasını
Sağlamaktır .e:
\system\midlets
'deki Konumu
ise .txt Belirler...
Sonuç İtibariyle
Telefonlarımızda
Java Uygulamalar
da Symbian
Uygulamalara
Oranla Daha
Yavaş ve Fazla
Zorlanmamızın
Sebebi Bu
Olaydır .
Bir Diğer Sebebi
ise İşlemci
Hızımızın Düşük
Olmasıdır .Bir
Java
Uygulamanın
Çalışması İçin
Symbian
Uygulamalara
Göre Daha Çok
Ram ve Daha Çok
Enerji ( şarj)
Gerekmektedir.So
n Olarak Java
Uygulamaların
system\apps
'deki
Dosyalarında Dil
Dosyası
Bulunmaz ,Dil
Dosyası Jar
Dosyasının
İçindedir .Amaç
Jar Dosyasını
Çalıştırmak
Olduğu İçin Bu
Klasörde Dil
Dosyasının
Bulunması da
Anlamsız
Olur. Aynı
Zamanda Java
Uygulamalarda
Yan Dosya da
Çalışmaz .Çünkü
Java
Uygulamalarda
Yan Dosya
Mantığı
Yoktur.Java
Uygulama Tek
Dosyadır.Java
Uygulamalar
Symbian 'a
Oranla Çok Daha
Basit
Uygulamalardır .
Symbian veya
Java Uygulamalar
da Farklı
Uzatılara Sahip
Olan Dosyaların
Açıklamaları...
App Dosyası :
Uygulama Yazılım
Dosyası 'dır...
Aif Dosyası :
Program veya
Oyuna Girilen
Menüde ki
Kısayol Dosyası
' dır...
Mbm Dosyası :
Program veya
Oyun Görüntü
İçeriklerinin
Saklandığı Gizli
Bir Dosya 'dır...
Rsc Dosyası :
Program veya
Oyun
İçeriklerinin
Kullanım Amaçlı
Hazırlanan Dil
Dosyalarıdır...
Txt Dosyası :
Sadece Java
Uygulamalarda
Oyunun Açılışta
Kurulum Amaçlı
Hazırlanan Bir
Yan Dosyadır...
Symbian
Telefonlarda
Sistem Hatası
Sorunu Çözümü...
En İyi Program
Kaldırma İşlemi
Uygulama
Yöneticisindeki
İşlemdir ...
FExplorer, X-
Plore, Smart
Fileman ve Diğer
Dosya
Yöneticilerin den
Manuel Olarak
System\apps
Gerekli Klasörü
Kaldırma İşlemi
ile Programı
Kaldırırsanız.Pro
gramı Tekrar
Yükleyeceğiniz
Vakit Telefon
İşlem Hatası
Veriyor ve Bir
Kez Daha
Denediğinizde
Programı
Yüklemiyor...
Bunun Yerine
Telefonun Kendi
Orjinal Yönetici
(Uygulama
Yöneticisi) 'den
Kaldırırsanız Hem
Programın
Tamamı
Telefondan
Kalkmış Olur ve
Kaldırdığınız
Programın Yan
Dosyalarınıda
Silmiş
Olursunuz...
Gerekli Olarak
Yüklediğiniz
Programın İnstall
Dosyasının Bir
Küçük Kalıntısı
Kalır o Kalıntı
system\install
Klasöründe
Gizlenir Sakın
Buradan Bir
Dosya Silme
İşlemine
Kalkışmayın
Çünkü Her Hangi
Bir İşlem
Yaparsanız
Yüklediğiniz
Dosya Uygulama
Yöneticisin 'de
Görünmez ve
Kaldırma İşlemi
Tam Olarak
Yapılamaz ...
Bu Yüzden
Telefon İçin En
Sağlıklı Kaldırma
İşlemi Uygulama
Yöneticisinden
Kaldırma
İşlemidir ...
-- Symbian
Telefonlarda Ram
Hızlandırma ve
Çoğaltma --
Tema Telefonu
Yavaşlatır ...
- Mesajlarınızı
Gelen Kutusunda
Tutmayın
Klasörlerime
Taşıyın .
- Mesajlarımda
Hiçbir
Multimedya
Mesaj Tutmayın
Silin.
- Telefon
Hafızasına Hiç Bir
Şey Yüklemeyin
Varsa Resim, Ses,
Video vs. Hafıza
Kartına Taşıyın.
- Her Zaman
Orginal Temayı
Kullanın
Kullanmadığınız
Temaları Silin
Mümkün Mertebe
Tema
Bulundurmayın .
- Duvar Kağıdı
Kullanmayın.
- İşlem Kaydını 1
yada 0 İndirin.
- Ne Telefon
Hafızasında Nede
Hafıza Kartında
Arkaplan da
Çalışan Ram
Yiyen Programlar
Tutmayın .(Smart
Setting, Anti
Virüs gibi.)
- Telefonunuza
Çok Program
Yüklemeyin
Kullanmadığınız
Programları Silin.
- e:\ Sürücüsü
'nün Altına Bişey
Atmamaya Özen
Gösterin
Menüdeki
Oyunları ,
Programları
Klasör Yaratıp
Onlara Taşıyın.
- Ram Yetmediği
Zaman Telefona
Reset Atın
Açıldığında
Fexplorer 'dan
İşlemlere Gelip
Sysap, Telefon,
Menü Dışındaki
Her Şeyden c
Kısayolu ile
Çıkın.Sonra
Araçlar Hafızayı
Sıkıştır Diyin.
-- Jar Oyunların
Yüklemesinde
Yetkilendirme
Başarısız
Uyarısına Son --
Jar Oyunlarda
Format
Hatasından
Doğan
Yetkilendirme
Başarısız
Uyarısı...
- Oyunun .jar
Dosyasının
Üzerine Gelip Sağ
Tıklayarak
Birlikte Aç
Seçeneğine
Tıklayın ve
Winrar Arşiv
Yöneticisini Seçin
Daha Sonra
Açılan
Pencereden
Meta-Inf
Klasörüne Girin.
- Klasör İçindeki
Manifest.mf
Dosyasını
İstediğiniz Yere
Çıkarın.
- Sonra
Çıkardığınız
Manifest.mf
Dosyasının
Üzerine Sağ
Tıklayıp Birlikte
Aç Seçeneğine
Tıklayın ve Not
Defteri Notepad
'i Seçin. Çıkan
Ekran da 'Midlet-
Permissions ile
Başlayan Satırı
Tamamen Silin ve
Dosyayı
Kaydedin Kısayol
Olarak Ctrl-s.
- Jar Dosyası
İçindeki
Manifest.mf
Dosyasını
Düzenleyerek
Kaydettiğiniz
Yeni Manifest.mf
Dosyası ile
Değiştirin ve
Winrar 'ı Kapatın.
Editlediğimiz .jar
Dosyasını
Telefonunuza
Atıp Oyunu
Yetkilendirme
Başarısız Uyarısı
Olmadan
Kurabilirsiniz.
-- J2ME &
Symbian
Arasındaki
Farklar --
J2ME, Jar
Formatının En
Gelişmiş
Platformudur...
J2ME Nedir ?
J2ME Açılımı
(Java 2 Platform,
Micro Edition)
J2ME
platformudur.
Java ilk Olarak
Avuç içi ve
Taşınabilir
Cihazlar İçin
Tasarlanmış
Fakat Sonraları
Çeşitli
Sebeplerden
Dolayı Çıkış
Amacından
Uzaklaşmıştır.
Java, J2ME ile
Çıkış
Günlerindeki
Amacına Geri
Dönmektedir.
Cep Telefonu ve
Pda gibi Küçük
Cihazlar İçin
Hazırlanmış Bir
Profildir
Teriminide
Kullanmak
Mümkün Olabilir.
Java ile Symbian
' ı Kıyaslamak
Doğru Bir Mantık
Değildir.
çünkü Symbian
(sis) 'lerin
Grafikleri
Piksellerden
(noktalardan)
Oluşur .
Java'ların ise
Grafiklerden
Oluşur , yani
Prince Of Persia
Oynuyorsunuz
İlerlemeye
Başladığınız
Zaman
Bu Karakter
İlerliyor gibi
Görünür, ama Bu
Karakter
İlerlemez
Koşmaz ,
Grafiklerin
Geçişleriyle
Koşmuş gibi
Görünür…
Yukardaki Oyun
Prince Of Persia,
jar Dosyasını
Açtığınızda class
Dosyalarıyla
Beraber Çok Sık
Bir Şekilde Grafik
Görürsünüz.
İşte J2ME Tabanlı
Oyunlar Grafik
Geçişleriyle
Oynanır .
Genel
Kullanıcıların
Şikayet Ettiği
Kasma, Donma
gibi Olaylar Bu
Yüzden
Rastlanabilir.Ama
Tamamen Bu
Sorunun
Oyundan
Kaynaklandığını
%100 Oyunla
İlgili Birşey
Diyemeyiz.Telefo
nun Sahip Olduğu
İşletim Sistemi
Çok Büyük Etken.
Sony Ericsson
‘ daki Java Oyun
Oynama Keyfi
Nokia 'daki gibi
Değil , Ekran
Çözünürlüğü
Burda Öne
Çıkıyor .
Nokia 'da Java,
Symbian
Üzerinden
Çalıştığı
(midp2.exe)
Yardımı ile Sony
Ericsson 'lardaki
gibi Oyunu
Kasmadan
Oynamak için Tek
Çare Donanımsal
Olarak Daha Hızlı
Bir İşlemci ve
Daha Güçlü Bir
Ram. Son
Zamanlardaki
Series60 v3 ve
Series60 v3.1
Serisi ile Beraber
Yüksek işlemci,
Yüksek Ram ve
16 Milyon Renkli
Ekranlar Geldiği
İçin Artık.
Sony
Ericsson'lardaki
gibi Keyifle Java
Oyunları
Oynayabiliriz...


--------------- Ekleme ---------------

Burdan alınmıştır=>

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt