Içinde her türlü içerik bulunan beleş indirme siteleri !!!!!!............

Konu, 'Cep Telefonları Genel' kısmında kadirkutlu_fb tarafından paylaşıldı. Okunma: 51013 | Cevaplanma: 30

?

cevap yazacak mısın?

Anketin kapanma tarihi 10 Ocak 2011.
  1. evet

    oy sayısı 4
    57,1%
  2. hayır

    oy sayısı 3
    42,9%
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

  1. meraba arkadaşlar ben size bedava oyunlar ve uygulamalar indirebileceğiniz bazı siteler vereceğim
    işte o siteler :

    http://rudebag.ceb.im/

    mobilciler.ceb.im

    muganli.wen.ru

    wap.xana.az :: Bizimle olan darıxmaz!

    GetJar - Appsolutely Everything for Nokia, BlackBerry, Android, Samsung, Sony Ericsson, LG, Palm.

    SivasWap.wen.ru Super Bedava Site|Yeni Oyunlar 2010 Albumler|Facebook

    oyun.wen.su

    mzkndr.ceb.im

    http://muzzig.ceb.im/

    Free Wap Site, Music and Real Tones, Color Logo, Wallpaper and Animation (bu siteye telefonunuzun tarayıcısından girin yoksa blg de açmıyor)

    Vuclip web video search

    shMessenger - Home (ya da olmuyorsa wap.shmessenger.com )

    CepteMSN - cepte misin?

    Opera Mobile Store

    4shared.com - ücretsiz dosya paylaşımı ve depolama

    Bolt Browser

    Opera Mini & Opera Mobile browsers

    Free Wap Site, Music and Real Tones, Color Logo, Wallpaper and Animation (bu siteye telin tarayıcısından girin)

    Ovi app wizard beta

    gangstar.uiwap.com

    UC Mobile

    Web and Mobile Messenger for MSN, Yahoo, ICQ, AIM, Google Talk, Facebook | eBuddy

    Eskilwap.wen.su Canli tv izle bedava Tv atv show star kanald (bu link symbyian tellerden beleş tv zlemek içindir real player programı yüklü olmalıdır)


    ARKADAŞLAR DAHA BİR SÜRÜ SİTE BİLİYORDUM AMA ÇOĞUNU UNUTTUM SİTELERİN URL LERİ AKLIMA GELDİKÇE PAYLAŞMAYA ÇALIŞACAĞIM.İnşallah bu siteler işinize yarar.


    NOT:(bu siteleri telden de ziyaret edebilirsiniz ama wifi den bağlanın yada bir internet paketi alın)



    BİR TEŞEKKÜRÜ HAKEDİYORUM DEĞİL Mİ ?



  2. çok sağol dostum çok işime yaradı:oke:



  3. arkadaşlar konudaki iki link çıkmamış buyrun

    http://mobilciler.ceb.im/

    http://mzkndr.ceb.im/


  4. valla çok sağolasın kardeşim forumda yeniyim doğru düzgün hiçbişey bulamadım çok işime yaradı:oke:


  5. bişey değil kardeşim


  6. bu siteler de trdent t 1000 uygun oyun varmı yoksada nerde var bı yradımcı olun


  7. Eyw saolasın


  8. ya ben bu verdin sitelerden bi kaç şey indirdim fakat şebeke disk işlemi başarısız dio neden acaba yardımmmm ........ !!!!! (kadir kutlu ) :oke::off:


  9. valla kardeşim ben de hiç öyle sorunlar olmadı fakat telden girince bazen bazı hatalar verebiliyo o da telin internet ayarına bağlı olarak şebeke hatası veriyo

    --------------- Ekleme ---------------

    download833 kardeşim trdent t 1000 a uygun oyun war mı diye sormuşsun
    belki vardir ama yoksa bile başka tellerin oyunlarının çoğu zaten çalışır
    ben de de c3510 var uyumlu dokunmatik oyun çok az ama öbürkünler sanal klawyeyle oynanabiliyo bi de o sitelerde birsürü oyun haricinde uygulamalarda war


  10. mobile9 uda eklemelisin


  11. c351o da hiç bişekilde video izleyemiyorum bolt browser yukledim bolt lite yukledim ebuddy yukledim yok nasıl video izlicem bu telden yeni aldım arastırmadım da hiç dha once 6500 slide war herşeyi zedge.net adresinde bulabiliyordum bu tel bambaşka anlamadım gitti yardımcı olun bana arkadaşlar....


    kadirkutlu_fb bunu beğendi.
  12. l 700 de hangisi oluyor.


    kadirkutlu_fb bunu beğendi.
  13. çok saol arkadaşım göz atacağım hepsine


    kadirkutlu_fb bunu beğendi.
  14. Kardesım sayfanın başlıgına bak yapılan yoruma bak oldumu şimdi


    kadirkutlu_fb bunu beğendi.
  15. bedawap.com bunuda ekle


    kadirkutlu_fb bunu beğendi.
  16. telefon için bir şey indirecekseniz bu sitede mevcut ben başka site kullanmayın derim ama bilgisayar için ise yeni bu sitede var ama pek begenmedim burdakileri ama telefon için kesinlikle bu siteden vazgeçmeyin...


    kadirkutlu_fb bunu beğendi.
  17. işe yarıyabilir. :oke:


    kadirkutlu_fb bunu beğendi.
  18. tesekkürler


    kadirkutlu_fb bunu beğendi.
  19. eyw kardeş ellerinbe sağlık :tşk::tşk:


    kadirkutlu_fb bunu beğendi.
Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Konu ile alakalı site aramaları:

  1. muganlı wen ru

    ,
  2. muganli wenru

    ,
  3. eskilwap wen su

    ,
  4. muganli.ven.ru,
  5. muganlı venru,
  6. muganli.we.ru,
  7. sivaswap.ven.ru