1. Siteyi tamamen reklamsız görüntülemek için; hemen şimdi Giriş Yap veya Kayıt Ol

Avea, Müşteri Hizmetleri Operasyonunu Genişletiyor

  • 22 Şubat 2010
  • 3856 Okunma
  • 0 Yanıtlar
0/5, 0 Oy

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

  1. Çağrı merkezi operasyonlarında dış kaynak kullanımına başlayan Avea, gelen aramalar ve dış arama operasyonlarının bir kısmı için Assitt ve Siemens’ten hizmet alıyor. Sunduğu katma değerli servislerle abonelerinin hayatını kolaylaştıran Avea, müşterilerine daha kaliteli ve hızlı hizmet vermek amacıyla hem gelen çağrılar hem de dış arama operasyonlarının bir kısmını mevcut iş modeline ek olarak çağrı merkezi hizmeti veren iki servis sağlayıcı firma üzerinden vermeye başladı. Bu kapsamda; Avea Çağrı Merkezi bünyesindeki gelen çağrılar operasyonunun bir kısmını, Türkiye çağrı merkezi sektörünün en önemli aktörlerinden olan “Assitt Rehberlik ve Müşteri Hizmetleri A.Ş.”nin, bir sosyal sorumluluk projesi olarak Erzincan’da hizmete açtığı, yeni çağrı merkezi kompleksindeki yaklaşık 100 müşteri temsilcisi yürütücek. Bununla birlikte Avea gelen çağrılar operasyonu, mevcut İstanbul, Ankara ve Erzincan operasyonlarından da yürütülmeye devam edecek. Avea Müşteri Hizmetleri dış arama operasyonu kapsamında yürütülen müşteri bağlığı ve memnuniyetini amaçlayan dış arama operasyonunun bir kısmı ise 42 ülkede faaliyet gösteren bir servis sağlayıcı olan “Siemens IT Çözümleri ve Hizmetleri” tarafından yürütülecek. “Siemens IT Çözümleri ve Hizmetleri”, Avea’nın çapraz satış, kampanyalar, müşteri memnuniyeti ve bağlılığı aramaları operasyonlarının bir bölümünü sürdürecek. Konuyla ilgili açıklama yapan Avea Müşteri Hizmetlerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Orçun Onat; “ Avea Müşteri Hizmetleri olarak 2010 yılında mevcut çalışma modelimize ek olarak dış kaynak kullanımı modeliyle de çalışmaya başladık. Müşterilerimizin ihtiyaçları doğrultusunda geliştirdiğimiz ve sayısı sürekli olarak artan yeni ürün ve servislerimiz ile müşterilerimize özel sunduğumuz çeşitli tekliflerimizi daha kaliteli ve hızlı bir hizmet anlayışıyla müşterilerimize sunmak için hem gelen çağrılar hem de dış arama operasyonlarımızın bir kısmını çağrı merkezi hizmeti veren iki servis sağlayıcı firma üzerinden sürdüreceğiz. İş ortaklığında bulunduğumuz her iki servis sağlayıcı firmanın da Avea müşterilerinin memnuniyeti ve hizmet kalitemize önemli katkılarda bulunacağına inanıyoruz ” dedi
     
Yüklüyor...
Benzer Konular - Avea Müşteri Hizmetleri
    Faturasız 4g neden bu kadar yavaş Türk Telekom Genel Bilgiler / Haberler 13 Nisan 2016
    Faturasız Türk telekom 4 gb 25 tl Türk Telekom Genel Bilgiler / Haberler 2 Nisan 2016
    Faturasız / Faturalı Avea, Türk Telekom oldu Türk Telekom Genel Bilgiler / Haberler 26 Ocak 2016
    Sesli Adımlar Uygulaması / Avea - ECE Türkiye İşbirliğiyle Türk Telekom Genel Bilgiler / Haberler 6 Aralık 2015
    Avea Engelli Hat? Türk Telekom Genel Bilgiler / Haberler 24 Kasım 2015
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
23/07/2016 - 19:54