Avea, Müşteri Hizmetleri Operasyonunu Genişletiyor

Konu, 'Avea Genel Bilgiler / Haberler' kısmında Karahasan tarafından paylaşıldı. Okunma: 3772 | Cevaplanma: 0

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Avea, Müşteri Hizmetleri Operasyonunu Genişletiyor


    Çağrı merkezi operasyonlarında dış kaynak kullanımına başlayan Avea, gelen aramalar ve dış arama operasyonlarının bir kısmı için Assitt ve Siemens’ten hizmet alıyor. Sunduğu katma değerli servislerle abonelerinin hayatını kolaylaştıran Avea, müşterilerine daha kaliteli ve hızlı hizmet vermek amacıyla hem gelen çağrılar hem de dış arama operasyonlarının bir kısmını mevcut iş modeline ek olarak çağrı merkezi hizmeti veren iki servis sağlayıcı firma üzerinden vermeye başladı. Bu kapsamda; Avea Çağrı Merkezi bünyesindeki gelen çağrılar operasyonunun bir kısmını, Türkiye çağrı merkezi sektörünün en önemli aktörlerinden olan “Assitt Rehberlik ve Müşteri Hizmetleri A.Ş.”nin, bir sosyal sorumluluk projesi olarak Erzincan’da hizmete açtığı, yeni çağrı merkezi kompleksindeki yaklaşık 100 müşteri temsilcisi yürütücek. Bununla birlikte Avea gelen çağrılar operasyonu, mevcut İstanbul, Ankara ve Erzincan operasyonlarından da yürütülmeye devam edecek. Avea Müşteri Hizmetleri dış arama operasyonu kapsamında yürütülen müşteri bağlığı ve memnuniyetini amaçlayan dış arama operasyonunun bir kısmı ise 42 ülkede faaliyet gösteren bir servis sağlayıcı olan “Siemens IT Çözümleri ve Hizmetleri” tarafından yürütülecek. “Siemens IT Çözümleri ve Hizmetleri”, Avea’nın çapraz satış, kampanyalar, müşteri memnuniyeti ve bağlılığı aramaları operasyonlarının bir bölümünü sürdürecek. Konuyla ilgili açıklama yapan Avea Müşteri Hizmetlerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Orçun Onat; “ Avea Müşteri Hizmetleri olarak 2010 yılında mevcut çalışma modelimize ek olarak dış kaynak kullanımı modeliyle de çalışmaya başladık. Müşterilerimizin ihtiyaçları doğrultusunda geliştirdiğimiz ve sayısı sürekli olarak artan yeni ürün ve servislerimiz ile müşterilerimize özel sunduğumuz çeşitli tekliflerimizi daha kaliteli ve hızlı bir hizmet anlayışıyla müşterilerimize sunmak için hem gelen çağrılar hem de dış arama operasyonlarımızın bir kısmını çağrı merkezi hizmeti veren iki servis sağlayıcı firma üzerinden sürdüreceğiz. İş ortaklığında bulunduğumuz her iki servis sağlayıcı firmanın da Avea müşterilerinin memnuniyeti ve hizmet kalitemize önemli katkılarda bulunacağına inanıyoruz ” dedi



    Yazan: Karahasan

Avea, Müşteri Hizmetleri Operasyonunu Genişletiyor konusuna benzer içerikler

  1. Avea müşteri hizmetleri

    AVEA Müşteri Hizmetlerine Gelen Telefonlar..... MT: - iyi günler ben Alia size nasil yardimci olabilirim? Abone: - simdi Aria Hanim, benim bir Aria hattim vardi. Ya bu arada sizdeki herkesin adi Aria ve Aycell(Aysel) mi? *** MT: -...
  2. Avea Müşteri Hizmetleri

    Bu yazı ile birlikte Avea Müşteri Hizmetleri, Avea Müşteri Hizmetleri numarası, Avea Müşteri Hizmetleri tel, Avea Müşteri Hizmetleri telefonu, Avea Müşteri Hizmetleri numarası kaç, Avea Müşteri Hizmetleri nosu, Avea Müşteri Hizmetleri...
  3. avea müşteri hizmetleri rezaleti

    15 kasım 2011 tarıhınde bana gelen sms te 27 eğlül-26 ekım arası faturamın 15tl altında oldugu için birsonraki aya yansıtılacagı mesajı geldi.bende bugun (23kasım)da musterı hizmetlerini arayıp faturamı bu ay odemek ıstedıgimi...
  4. Avea müşteri hizmetleri numarası

    Arkadaşlar bana avea müşteri hizmetlerinin numarası lazım ücretsiz olan lazım. 444 1 500 ücretli onun dışında bi numara daha vardı. 0 505 ya da 0 555 ile başlıyordu bilen buraya yazabilir mi ? 0 505 444 1 500 müydü emin olamıyorum :( - - -...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
02 Temmuz 2015 Perşembe - 19:35:15