1. Siteyi tamamen reklamsız görüntülemek için; hemen şimdi Giriş Yap veya Kayıt Ol

3.2 Mp İle 5 Mp Arasındaki Farklar

  • 19 Ekim 2010
  • 4984 Okunma
  • 6 Yanıtlar
0/5, 0 Oy

N79 Satılıp 5800 Alınırmı

  1. N79 (5mp)

    oy sayısı 5
    45,5%
  2. 5800xm (3.2mp)

    oy sayısı 6
    54,5%
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

  1. merhaba arkadaslar benim n79 u satmak istiyorum ve satıncada buyuk ihtimal 5800 alıcam 5800ın goruntu kalitesi nasıl ? n79 kadar net çeksin 400 e satıcam ve 70 80 tl para eklicem 5800 alıcam sırf symbian olması bide dokunmatik olması
     


    Yazan: kosezade

  2. Çözünürlük farkı var, bilgisayarda fotoğraf daha büyük ve daha iyi gözükür. N79'u 400'e satabilecek misin? Bu da var. Eğer satabilirsen şanslısın bence.. Kolay gelsin..
     
  3. bendede n79 vardı 350 ye satabildim. ama 5800 kullanan birçok kişi tanıyorm çok memnunlar . görüntü kalitesi hakkında pek bir fikrim yok ama genel olarak 5800 gayet iyi
     
  4. 420 teklif geldi de olmassa 370 den bırakırım

    --------------- Ekleme ---------------

    kardeş fotograf net görünüyormü senin 5800 da
     
  5. kardes valla bi kere solemesi var adı ustunde 5 mp derken insan bi gururlanıyo çozunurluk farkı tabi var kamera çozunurluguyle ekran boyutu aynı sey degil hem n79 da fm verici gibi onemli bi +özellik var(bizim okul servisimizde istedigimiz sarkıyı dinleyebilmemizi saglıyo:)ben n79 taraftarıyım
     
  6. 5800'da Carl Zeiss mercek olduğu için kamera kalitesi oldukça güzel :)
     
  7. doğru soluyorsun kardes bende yapıodum onu ama ben dokunmatik istiyorum telefnumu degistiriyişm upload hesabı :)):naughty::oke:
     
Yüklüyor...
Benzer Konular - İle Arasındaki Farklar
    Telefon Tavsiyesi Galaxy S6 Sm-920 ile Sm-920F Arasındaki Fark Cep Telefonları Genel 22 Ağustos 2015
    Tavsiye Resmi distribütör ile paralel ithalat arasındaki fark Cep Telefonları Genel 7 Haziran 2014
    S3 Mini Orj. ile Kore Malı arasındaki fark ? Cep Telefonları Genel 31 Temmuz 2013
    Android ile Symbian sistemleri arasındaki fark ? Cep Telefonları Genel 16 Ekim 2012
    Samsung Galaxy Ace 2 ile S2 Arasındaki Farklar Nelerdir ? Cep Telefonları Genel 14 Ekim 2012
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
25/09/2016 - 18:43