Reçete bende!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
YsF_90

YsF_90

Üye
    Konu Sahibi
Reçete bende!
"3 hazırlık karşılaşmasında eksikleri gördük. Shakhtar Donetsk maçının yapmak istediklerimizi belirlemek adına önemli bir sınav olacağını düşünüyorum".


MERAKLANMAYIN
F.BAHÇE Teknik Direktörü Luis Aragones, hazırlık maçlarında yapılan eleştirileri 'anlaşılabilir' bulduğunu ancak takım hakkında değerlendirme yapmak için beklemeleri gerektiğini söyledi. Kafasındaki sistemin oturmasının zaman alacağını, çalışmalarının bu yönde devam ettiği belirten İspanyol hoca, "Merak
etmeyin. Reçete bende" mesajı verdi.

KORKUMUZ YOK

AVUSTURYA'da çok faydalı üç hazırlık maçı oynadıklarını belirten Aragones, sözlerine şöyle devam etti: "Daha önce kasetlerden izlediğim bazı oyuncular hakkında kafamda soru işaretleri vardı. Bunları giderdim. Shakhtar maçında bazı şeylerin yerine oturduğunu göreceksiniz. MTK'den ise çekinmiyoruz. Futbolda çekinme diye bir şey söz konusu olmaz"
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
397
Haydar
JaNbErG
Cevap
0
Görüntüleme
553
JaNbErG
Murat Alper
Cevap
0
Görüntüleme
661
Murat Alper
Cevap
0
Görüntüleme
4K
India
Cevap
0
Görüntüleme
551
India


Üst Alt