Oylama:10.MaxiCep Avatar Yarışması [YARI FİNAL OYLAMASI...!]

Sponsorlu Bağlantılar

Sizin Yarışmacı Adayınız Kim?[OYLAMA 5 Gün Açık Kalacaktır.]


  • Kullanılan toplam oy
    49
  • Anket kapatılmış .
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Oylama:10.MaxiCep Avatar Yarışması [YARI FİNAL OYLAMASI...!]

Dikkat Okumadan Oy Kullanmayınız;
- Kendinize Oy Atabilirsiniz.
- Oylama 2 tur olacaktır,Final Ve Yarı Final Turu.Final'e 10 Kişi Çıkaçaktır.
- Herkes 1 defa oy verebilir. 1'den fazla üyelik alıp kendine oy veren yani şike yapan üyeler tespit edilip diskalifiye edilecek ve banlanacaktır. (Ip Adreslerinden..)
- Herhangi bir sorunuzu ya da şikayetinizi; bana ya da yöneticilere pm yoluyla iletebilirsiniz.
- Oylama anket şeklindedir.
- Oy İsteyen forumda süresiz ban cezası alacaktır.

DeadSiLeNCe


by_bilinmez


xkadir61


XMEN_43


Romantik Prens


fatihsagohiphop™


daniel25


'_ergin_'


Sergio_Aguero


Power


Maxiciyiz


X-FURKAN


Ue-Gazi


tuba.dmn


safakk


KRALFURKAN


excalybur60


praetor


dreamboys69


seli84


ÁŔÁŚ


sheik38


soneday


looney


Dj Airmax™



dreamgirls


pesimist_style


crazy_gokhan


Offline


mertixx


Not: Bu yarışmada şu an için ödül bulunmamaktadır. .(Katılıma Göre Negative Ekler Veya Eklemez.)

 


X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Ben kendime verdim:D
 
Nazy

Nazy

Üye
ue gazi nin avatarında emek var oyum ona
 
Romantik Prens

Romantik Prens

Üye
ben zaten kendime verdim oyu
 
Nazy

Nazy

Üye
ooo herkes kendine veriyor
biraz fair play olun:D
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
ben kendime vermicektim elimden kaçtı:ehe
 
Sergio_Aguero

Sergio_Aguero

Üye
valla benim favorim POWER ve kesin o kazanacak...
 
Pure Life

Pure Life

Üye
ben kendime vermiyecegım kendi oyumla birinci olacagımı bilsem bile vermeyecegım umarım bu yarışma bir öncekine benzemez kimse hile yapmaz sonucunda sadece yarışma
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Dj Airmax™;1086066' Alıntı:
ben kendime vermiyecegım kendi oyumla birinci olacagımı bilsem bile vermeyecegım umarım bu yarışma bir öncekine benzemez kimse hile yapmaz sonucunda sadece yarışma
kendine vermek hile deil farzetki herkez 0dan deilde 1 den başlıor.
 
Pure Life

Pure Life

Üye
biliyorum hile olmadıgını sadece fake üye alıp oy kullananlara tepki için yapıcam bunu
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Dj Airmax™;1086078' Alıntı:
biliyorum hile olmadıgını sadece fake üye alıp oy kullananlara tepki için yapıcam bunu

şuan öle birşey olmadı olmayacakda.
 
Pure Life

Pure Life

Üye
insallah temeniyim o zaten olmasında
 
Sergio_Aguero

Sergio_Aguero

Üye
Dj Airmax™;1086091' Alıntı:
insallah temeniyim o zaten olmasında
sen almada diğerlerini boşver herkes kendinden sorumlu ;)
 
Pure Life

Pure Life

Üye
:oke: tabiki
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
Herkese Başarılar Arkadaşlar... (:
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Oyum Praetor Kardeşime.. ;)
 
JaNbErG

JaNbErG

Emekli Yönetici
oyum dreamboys'a bir ömür boyu mutluluklar dilerim kardeşim
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Bu xmene dikkat edin fake üyelikle kendine verebilir:ehe
 
maxiciyiz

maxiciyiz

Üye
tuba.dmn söz vermiştim ona verdim:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt