SX1_cmert-Türkiye-Retail-uk-el-tr_15_up_1

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
cmert

cmert

Üye
    Konu Sahibi
SX1_cmert-Türkiye-Retail-uk-el-tr_15_up_1
SX1_CMERT-TURKIYE-RETAIL-uk-el-tr_15_UP_1





SX1_CMERT-TURKIYE-RETAIL-uk-el-tr_15_1985 'den farklı olarak;

> GENEL ÖZELLİKLER
N90 ikonları,
yeni tema,
yeni renk paletleri,
yeni MP3 player skini,
yeni ayar ikonlari
Mercedes-Benz açılış resmi ve animasyonu,
orjinal yazı fontuna geri dönüş,​

> SİSTEM ÖZELLİKLERİ
analog saat c: ye aktarıldı
menu_folders c: ye aktarıldı
mesaj ikonları c: ye aktarıldı
scriptinit.txt (format komutları) dosyası a: ya aktarıldı
format sonrası tarih ve saat bilgileri silinme iptal
duvarkağıdı seçmeden backgroundimage.mbm dosyasını direk c:/system/data içine atabilirsiniz
dosya yöneticilerde mp3 leri tanınama sorunu giderildi
ngage mod çıkartıldı (performansı düşürmesi nedeniyle)​

> A: SÜRÜCÜSÜ
PVPlayer (türkçe) eklendi.
SpriteBackup programı çıkartıldı
Seleq programı çıkartıldı​

> YAZILIMIN YÜKLENMESİ

* .rar klasöründen çıkardığınız usb driver ı pc nize tanıtın (SX1 i joysticke basarak açın ve usb kabloyu bağlayın.windows "yeni donanım bulundu" uyarısı çıkacaktır.usb driver klasörünü gösterip tanıtma işlemini bitirin.) daha önce tanıtanların bu işlemi yapmasına gerek yoktur​

* SX1_CMERT-TURKIYE-RETAIL-uk-el-tr_15_UP_1.exe yi çalıştırıp "****** config" ten "usb 0" ve "usb only" yi seçin ve bu kısmı kapayın.soldaki kutuların hepsini işaretleyin ve start a basın.yaklaşık 10-15 dk sonra program açık yeşile döner ve "all done" mesajı verir.artık kabloyu çıkarıp,SX1inizi açabilir;yeni yazlımınızın tadına varabilirsiniz.afiyet olsun​


NOT :
A: ya kurduğum standart programlar E: veya C: de var ise yazılımı yüklemeden önce kaldırın.
Oluşabilicek sorunlardan bu yazlımı yükleyen kişi sorumludur..​
 


ocu77

ocu77

Üye
eline sağlık cmert, işlemci hızını ne yaptın 150 mhz mi? yoksa sx1 speed yazılımımı koydun? Bu arada bravo ayarlardaki mbm ide değişmişsin..
 
cmert

cmert

Üye
    Konu Sahibi
ocu77' Alıntı:
eline sağlık cmert, işlemci hızını ne yaptın 150 mhz mi? yoksa sx1 speed yazılımımı koydun? Bu arada bravo ayarlardaki mbm ide değişmişsin..

tabi yine standart olarak 150mghz.SX1 speed tavsiye etmem, işlemcinin belli bir hız değeri olması gerekir.değişkenlik işlemciye zarar verir.
detaylar gözden kaçmamış saol :ehe:
 
ocu77

ocu77

Üye
iceblue sx1 inde O2-D MUSIC fw yi kullanıyorsun tabii patchli olarak..bu yazılımı tercih etmendeki sebep nedir cmert?? hatırladığım kadarıyla O2-D MUSIC fwsinin çok fazla orjinal fwden farkı yok diye biliyorum..yanlışmı biliyorum??
 
cmert

cmert

Üye
    Konu Sahibi
doğru biliyorsun.mp3 player arayüzü,açılış kapanış resimleri falan değişik sadece.maksat farklılık olsun
 
ocu77

ocu77

Üye
hoparlörün ses düzeni nasıl cmert? hoparlörün patlaması gibi bir durum yok dimi bu yeni fwde?
 
cmert

cmert

Üye
    Konu Sahibi
official fw 15 ile aynı seviyede.tehlike yaratacak bir durum yok yani
 
roce

roce

Üye
Eline sağlık. Çok güzel bir çalışma olmuş. Bir sorum war prolar 1985 prolarının aynısı mı?(tabi bikaçını çıkartmışsın) Ekleme pro yok mu?
 
cmert

cmert

Üye
    Konu Sahibi
açıklama haricinde herşey aynı.zira a: da program koyacak yer kalmadı.tıka basa doldu :ehe:
 
luckyesref

luckyesref

Üye
slm cmert yaw ben eski fontu istiyom nasıl ekleyecem.
 

perfectlover

Üye

Eline sağlık. Geliştirmeler devam ediyor.
 
cmert

cmert

Üye
    Konu Sahibi
luckyesref' Alıntı:
slm cmert yaw ben eski fontu istiyom nasıl ekleyecem.



linkteki klasörü *:/system klasörü içine kopyalayıp restart çek.

eski fonta dönmek için fonts klasörünün adını değiştirip, sil ve resrat çek :good:
 
hackerly

hackerly

Üye
cmert bir haftadır evde yoktum bakamıyordum açıp bu fw yi göreceğimden %100 emindim:D
 
cmert

cmert

Üye
    Konu Sahibi
ben bile kendimden emin değildim , sen nasıl emin oldun :ehe:
 
hackerly

hackerly

Üye
çünkü nurani bişi yapınca ardından sende yapıyon onun için
 
onuer007

onuer007

Üye
zaten hazırdı cmertın yenı fw sı ama beklemedeydi.
 
infazcı-konan

infazcı-konan

Üye
eline sağlık cmert bravo simbian os7 içinde kolay gelsin
 

babuc

Üye
En son fw için bi yenilik var mı acaba
 
mayk73

mayk73

Üye
SX1_CMERT-TURKIYE-RETAIL-uk-el-tr_15_UP_1





SX1_CMERT-TURKIYE-RETAIL-uk-el-tr_15_1985 'den farklı olarak;

> GENEL ÖZELLİKLER
N90 ikonları,
yeni tema,
yeni renk paletleri,
yeni MP3 player skini,
yeni ayar ikonlari
Mercedes-Benz açılış resmi ve animasyonu,
orjinal yazı fontuna geri dönüş,​

> SİSTEM ÖZELLİKLERİ
analog saat c: ye aktarıldı
menu_folders c: ye aktarıldı
mesaj ikonları c: ye aktarıldı
scriptinit.txt (format komutları) dosyası a: ya aktarıldı
format sonrası tarih ve saat bilgileri silinme iptal
duvarkağıdı seçmeden backgroundimage.mbm dosyasını direk c:/system/data içine atabilirsiniz
dosya yöneticilerde mp3 leri tanınama sorunu giderildi
ngage mod çıkartıldı (performansı düşürmesi nedeniyle)​

> A: SÜRÜCÜSÜ
PVPlayer (türkçe) eklendi.
SpriteBackup programı çıkartıldı
Seleq programı çıkartıldı​

> YAZILIMIN YÜKLENMESİ

* .rar klasöründen çıkardığınız usb driver ı pc nize tanıtın (SX1 i joysticke basarak açın ve usb kabloyu bağlayın.windows "yeni donanım bulundu" uyarısı çıkacaktır.usb driver klasörünü gösterip tanıtma işlemini bitirin.) daha önce tanıtanların bu işlemi yapmasına gerek yoktur​

* SX1_CMERT-TURKIYE-RETAIL-uk-el-tr_15_UP_1.exe yi çalıştırıp "****** config" ten "usb 0" ve "usb only" yi seçin ve bu kısmı kapayın.soldaki kutuların hepsini işaretleyin ve start a basın.yaklaşık 10-15 dk sonra program açık yeşile döner ve "all done" mesajı verir.artık kabloyu çıkarıp,SX1inizi açabilir;yeni yazlımınızın tadına varabilirsiniz.afiyet olsun​


NOT :
A: ya kurduğum standart programlar E: veya C: de var ise yazılımı yüklemeden önce kaldırın.
Oluşabilicek sorunlardan bu yazlımı yükleyen kişi sorumludur..​

sayın cmert bunun linkini verirmisin 3 gün önce vardı şimdi bulamıyorum.lütfen yardım et bende 1985 i var bunu yüklemeye vaktim olmadı .linkini enkısa zamanda bekliyorum.ellerine sağlık:yardim:
 
cmert

cmert

Üye
    Konu Sahibi
yenisi varken eskisini ne yapacaksın buyur son versiyon :good:

SX1_CMERT-TURKIYE-RETAIL-uk-el-tr_15_UP_3



!!! Yükleme yapmadan önce linke eklediğim program ile flashınızın boyutunu öğrenip, uygun yazılımı yükleyin.
programı Sx1inize gönderip 1 defa çalıştırın !!!



UP_2 ' den Farklı Olarak ;
> 120mghz standart işlemci hızı.
> Yeni nesil SX1_Speed programı eklendi.(istediğiniz değeri seçip kaydediyorsunuz ve SX1 kapanıp acıldığında dahi o değerde kalıyor)
> Dimmer güncellendi.(v0.95)
> A: sürücüsüne fonksiyonel programlar eklendi.(kurulum dosyası olarak)
> BMImages.mbm (arama animasyonu) değiştirildi ve c: ye alndı.
> Görüşme sırasındaki ahize sesi arttırıldı.(hoparlör için tehlike arzetmemektedir.)
> Menü tuşu basılı tutma süresi düşürüldü.(900 ' den 500milisaniye ye)
> Avkon.mbm içindeki önemli ikonlar değiştirildi.(bluetooth,kulaklik,mesaj,tuş kilidi,alarm,sessiz,usb ikonu)
> Uyg. yöneticisi ikonu değiştirildi.
> Tuş kilidi etkinlik mesajı iptal edildi.
> Orjinal kulaklık olmaksızın radyo dinlenebilme.(port girişine uyan herhangi bir siemens soketi yeterli.)
> Developer menu eklendi.
> Menü dizilimdeki ufak sorunlar giderildi.
> Renk paletleri yeniden düzenlendi.
> Orjinal fonta dönüldü.
> Mp3 çalar skini değiştirildi.
------------------------------------------------------------------------------
> ÖNCEKİ ÖZELLİKLER
* Telefon hafızası 12mb ye çıkartıldı (32MB lik flashlarda)
* yeni ikonlar
* startup.mbm (açılış animasyonu) c: ye aktarıldı
* splashscreen.mbm (açılış resmi) c: ye aktarıldı
* photoalbum (görüntüler menüsü ikonları) c: ye aktarıldı
* +2 renk paleti (+2 adet eidpic resim desteği renkler blue sky ile aynı)
* eidpic.mbm c: ye aktarıldı
* avkon.mbm ve avkonex.mbm (batarya ve sinyal göstergeleri) c: ye aktarıldı
* analog saat c: ye aktarıldı
* menu_folders c: ye aktarıldı
* mesaj ikonları c: ye aktarıldı
* scriptinit.txt (format komutları) dosyası a: ya aktarıldı
* duvarkağıdı seçmeden backgroundimage.mbm dosyasını direk c:/system/data içine atabilirsiniz
* format attıktan sonra tarih ve saat bilgilerinin silinmesi iptal
* no/tuşları kiltle ile restart
* artırılmış fotoğraf kalitesi
* radyo frekans 87.5-108.0 'ten 53.9-131.1'e çıkarma
* hızlandırılmış joystick
* artırılmış kulaklık sesi
* ana ekrandaki yatay ve dikey çizgiler iptal
* flash SMS (mesaj yazıp no yu girdikten sonra, seçeneklerden "alıcı ekle" derseniz msj karşı tarafa hücre yayın mesajı gibi açılmış olarak gider)
* artırılmış video ve ses kayıt süresi
* ileri-geri alma hızı artırılmış MP3 player
* circular menu (menüde veya bir uyg. seçenekler kısmında, ilk ve son sekmeye direk geçiş)
* SIM kart değişiminde arama kaydı slinmesi iptal
* orj. dosya yöneticisinde A,D,Z ve system klasörleri görünme
* değiştirilebilir alarm ve calender tone
* program yüklerken çıkan gereksiz sorular iptal
* hoparlöre geçerken çıkan soru iptal
* aranma sırasında direk çıkan zil sesi
> YAZILIMIN YÜKLENMESİ
* Öncelikle bataryanız 6-7 kademe dolu olsun.yükleme öncesi yedek alın.rar klasöründen çıkardığınız usb driver ı pc nize tanıtın (SX1 i joysticke basarak açın ve usb kabloyu bağlayın.windows "yeni donanım bulundu" uyarısı çıkacaktır.usb driver klasörünü gösterip tanıtma işlemini bitirin.) daha önce tanıtanların bu işlemi yapmasına gerek yoktur
* SX1_CMERT-TURKIYE-RETAIL-uk-el-tr_15_UP_3.exe yi çalıştırıp "****** config" ten "usb 0" ve "usb only" yi seçin ve bu kısmı kapayın.soldaki kutular resimdeki gibi kalsın ve start a basın.yaklaşık 10-15 dk sonra program açık yeşile döner ve "all done" mesajı verir.artık kabloyu çıkarıp,SX1inizi açabilir;yeni yazlımınızın tadına varabilirsiniz.afiyet olsun

> NOT :
* format komut dosyasını a: ya aldığım için *#7370# ile format atmayınız.format için * + # + açma tuşu kombinasyonunu kullanınız.aksi takdirde tekrar fw yüklemek zorunda kalabilirsiniz.
* A: ya kurduğum standart programlar E: veya C: de var ise yazılımı yüklemeden önce kaldırın.
* Oluşabilicek sorunlardan bu yazlımı yükleyen kişi sorumludur..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt