Peki neden tavsiye etmediğini söylermisin? Nesini bğenmedin?Neticede üstünde made in japan yazıyo.
--------------- Ekleme ---------------
Arkadaşlar bide bu telefondan wifi ile internete bağlanırken normal pc deki gibimi gözüküyo yoksa farklımı?Bide bu windows 5.0 olması önemlimi msn filan yükleniyomu wifi ile kullanmak için?


bence an bu fıyata wifi olan bu ozerllıklı pda pıyasada yok en ucuz ve bu ozellıklerı olmayan pda lar 800 den baslıo gıdıo
