6600'ı kullandım aktif bir kullanıcıyım.isletim sistemi fena yavaşladı.k700iyide tavsiye etmem gelsen walkman serisinde bi model seç.w810i w910 gibin bişi seç.
--------------- Ekleme ---------------
k700iden ses çıkmıyo sis desteklemiyo. görüntü zaten vga