Sony Ericson K700i mi Yoksa Nokia 6600 mı

Sponsorlu Bağlantılar

SONY ERİCSON K700İ mİ NOKİA 6600 mı ?

  • K700i

    Kullanılan: 12 85.7%
  • 6600

    Kullanılan: 2 14.3%

  • Kullanılan toplam oy
    14
  • Anket kapatılmış .
TaCsIz_kRaL

TaCsIz_kRaL

Üye
    Konu Sahibi
Sony Ericson K700i mi Yoksa Nokia 6600 mı
ARKADAŞLAR SİZCE K700İ Mİ GÜZEL YOKSA 6600 MI SİZ YARDIM ETSENİZ...OLURMU..

K700İ




6600



SİZCE HANGİSİ...
 


youngprogrammer

Üye
6600 çok takooooz. K700 ünde arttırılabilir hafızası yok:( ama ben yine de K700 diorum
 
TaCsIz_kRaL

TaCsIz_kRaL

Üye
    Konu Sahibi
BENDE SANA KATILIYORUM BAK KARDEŞİM 6600 RI Cebine alıyon cebini aşağıya indiriyor...BENCEDE K700i....

Saygılar TaCsIz_kRaL
 

tevfikmaden

Üye
bencede k700i enazından 6600 dan şık duruyor
 
QxQ

QxQ

Üye
Özellik olarak bence 6600'dan şaşma büyüklük bence o kadar abartılacak kadar değil. Fonksiyonel telefon istiyorsanız kesinlikle 6600 yok ben küçük şık bir şey istiyorum diyorsanız o zaman k700
 

xxorduluxx

Üye
bence 6600
 
fenerlii65

fenerlii65

Üye
evet bencede k700i şık ve güzel....
 

alpex28

Üye
özellik Bakimindan K 700i 6600 Dan Düşük Olan Yeri Hafiza Sorunu Onun Dişinda K 700 I Bir çok özelliğe Sahip
 

yenisezon

Üye
6600'ı kullandım aktif bir kullanıcıyım.isletim sistemi fena yavaşladı.k700iyide tavsiye etmem gelsen walkman serisinde bi model seç.w810i w910 gibin bişi seç.

--------------- Ekleme ---------------

k700iden ses çıkmıyo sis desteklemiyo. görüntü zaten vga
 

staLky

Üye
anti 6600:D her zaman k700i:D
 

karakaya_o

Üye
bence 6600 özellik olarak daha yüksek...
 
gencay713

gencay713

Üye
6600 k750i takoz
 

zafeer

Üye
bence ikisinden de bişe olmaz ama birini sole diosan sony derim
 
sim sam

sim sam

Üye
6600 tek geçerim
 
WwwkillermanwwW

WwwkillermanwwW

Üye
k700i kullanıorum hafıza hariç süper telefon..
 
harryasin

harryasin

Üye
tabikide k700 hatta sony :D
 
campel81

campel81

Üye
bana göre bu telefon
 

HKN_YLMZ

Üye
eger 40 MB küsür bellek bana yter diyosan k700 den şaşma ama k700 ün en kötü yanı arttırılamayan bellegidir
 
ufux1234

ufux1234

Üye
bnde K700i kullanıorum memnunum ama hafıza sadece 41 mb
 

trhon1903

Üye
nokia piksel nedir bilmezken sony 12.1 mp camerayı çıkarttı.Tabi ki SONY ERİCSSON
 


Üst Alt