benq siemens S88 ALACAĞIM TAVSİYELERİNİZ

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
infazcı-konan

infazcı-konan

Üye
    Konu Sahibi
benq siemens S88 ALACAĞIM TAVSİYELERİNİZ
araştırma sonuçlarım

Merhaba arkadaşlar bu telefonun fiyatı şu anda 347 ytl sizce nasıl bir telefon kullananlar bize bilgi verirse seviniriz.

BENQ SIEMENS S88

# Mükemmel OLED Ekran Bu geniş aktif matris OLED ekranında (176 x 220 piksel) 262144 rengin azami spektrumunun tadını çıkarın.

2.0 Megapiksel Kamera
# Autofocus ve 16 x zoom özellikleri sayesinde entegre 2.0 kamera aracılığıyla tam resmi elde edin.

Müzik Çalar
# 3D surround ses ve ekolayzır özelliğiyle, bu yüksek kalite müzikçalar ile MP3,AAC+ veya AMR ses dosyalarını dinleyin.

Video Kayıt Oynatma
# h.263 veya 3gp format,MPEG4 de video klipleri kayıt ve oynatma. MicroSD™ kart takın ve hemen hemen sınırsız hafıza alanına sahip olun.

256 MB Hafıza Kartı Hediye...

yorumlarınızı şiddetle bekliyorum...........:alkis
 


infazcı-konan

infazcı-konan

Üye
    Konu Sahibi
neden kimse katılmıyor foruma maxicep iyice tenhalaştı valla eski ortam yok
 

evrem_53

Üye
kardes sakın alma s88. yakma kendini parana yazık ..o parayı sonericsson al..pisman olmayacaksın.s88 cok uyuz bi telefon asırı yavas insanı deli eder 3 boyutlu oyun oynatmıyor bluetooth veri transferi cok yavas.. benim tavsiyem sonyericsson dur.al bana dua edeceksin
 

evrem_53

Üye
hic bir zaman sonyericsson la benz siemens karsıolastırılamaz...sony ericsson nokia yı bile gciyor nokia halt etmis yemisim nokia sını
 
hacker_akbal

hacker_akbal

Üye
siemens alınmazzz
 
infazcı-konan

infazcı-konan

Üye
    Konu Sahibi
niye alınmasın siemens değil benqsiemens ok
 

policerhi

Üye
bence alma ben aldım pişman oldum telefon çok yavaş siemensin bu kadar yavaş bir telefonunun olduğunu tahmin edemezdim
 
sx1sever61

sx1sever61

Üye
siemens o kadarda kötü bir telefon üreticisi hiç değil arkadaşlar. çok profesyonel makinaları vardı. m65,cx 65-75 vs....
tabi en önemlisi efsane akıllı telefonların anstaın ı siemens sx1 mc loren...ben 5 yıldır siemensciyim.nokiala soninin erıcsonu falan hikaye............
 

mehmetkamil94

Üye
arkadaşlar hızı bence fiyata göre gayet ii, nokia n96 nın hızı 5.7 ghz fiyatı ne kadar bunun 4.3 ghz fiyatı ne kadar bence cok ideal bi telefon... sony ericson W810i işlemci hızı 4.6 ghz fiyatı 420 Tl mesela
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt