güvercin
Üye
ram artırma ve ekran kartı yükseltme
arkadaşlar intel 915 gav anakartım var pentium 4 3.0 işlemciye sahibim internetten araştırdım ddr2 ramleri anakartım desteklemiyor şu an kullandığım ram 512 mb ddr 333mhz ben 1gb ddr 400 mhz ram almayı düşünüyorum sizce 333 ile 400 arasında çok fark varmı (zaten anakartım en fazla 400 mhz ramleri destekliyor) birde ddr2 desteklemediğine göre ekran kartımında ddr olmasımı gerekiyor







