ram artırma ve ekran kartı yükseltme

Sponsorlu Bağlantılar

güvercin

güvercin

Üye
    Konu Sahibi
ram artırma ve ekran kartı yükseltme
arkadaşlar intel 915 gav anakartım var pentium 4 3.0 işlemciye sahibim internetten araştırdım ddr2 ramleri anakartım desteklemiyor şu an kullandığım ram 512 mb ddr 333mhz ben 1gb ddr 400 mhz ram almayı düşünüyorum sizce 333 ile 400 arasında çok fark varmı (zaten anakartım en fazla 400 mhz ramleri destekliyor) birde ddr2 desteklemediğine göre ekran kartımında ddr olmasımı gerekiyor
 
  • Beğen
Tepkiler: salihya


erkan_12

Üye
evet ekran kartının ddr olması gerek sana ekran kartı tavsiyem nvıdıa 6600 le al ben de bunu kullanıyom super
 

worldcild

Üye
elbettekı ddr olması gerekıo...arkan güzel bi acıklama yapmıs nvidia dan sasma
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
benim ram lerde ddr. :(

ddr2 ler daha ucuz ama uymuyo napalım :(
 

mertsomer

Üye
benmde ramlar ddr ama 1gb. p4 2.66 işlemci. işlemcim çoq düşük bunu yükseltmenin yolu var mı?
 

GRi

Üye
Zaten sdram li ekran karti bulamazsin artık.

Bulursan kullanabilirsin.

Ekran kartı için bütçen ne.

Anakartın PCIExp. Destekliyormu.

Vs..

Vs..
 

mehmet_akif

Üye
arkadaşlar intel 915 gav anakartım var pentium 4 3.0 işlemciye sahibim internetten araştırdım ddr2 ramleri anakartım desteklemiyor şu an kullandığım ram 512 mb ddr 333mhz ben 1gb ddr 400 mhz ram almayı düşünüyorum sizce 333 ile 400 arasında çok fark varmı (zaten anakartım en fazla 400 mhz ramleri destekliyor) birde ddr2 desteklemediğine göre ekran kartımında ddr olmasımı gerekiyor

kardes ram alırsan 333 mhz olanı al 400 mhz olanı alırsan ramlarin uyumsuz calısır Pc den performans alamazsın

--------------- Ekleme ---------------

evet ekran kartının ddr olması gerek sana ekran kartı tavsiyem nvıdıa 6600 le al ben de bunu kullanıyom super

Kardes 5 yıllık meslek hayatımda ilk defa ekran kartının ddr oldugunu senden duyuyorum :D:D bi defa Ekran Kartı ya AGP yada PCI express olur genelde anakartlarda AGP slotu bulunur O senin kullandıgın Nvıdıa agp 8X ekran kartıdır

Ramlar ya DDR yada DDR 2 arkadas 333 mhz ram kullanıyormus yeni alacagı ramı kesinlikle 333 mhz alması gerekir yada 1 cbyte 400 mhz ddr ram alır eski ramını kullanmaz demek istedigim yeni alacagı ram 333 olursa bilgisayar tam performanslı calısır Ayrıca 333 mhz ram ile 400 mhz ram arasında pek bi fark yol bu ram işlem hızını gösterir

demek istedigimi anlatabilmisimdir umarım
 

polat_ketur_76

Üye
Ekran kartı ucuz ve iyi görüntü için ATI RADEON 9250 olabilir fiyatıda ucuz yani 75-80 ytl civarı son baktığımda
 

Red_deviL

Üye
Herkese kuLak asma sen ati den şaşma ;)
 
System X

System X

Üye
Zaten sdram li ekran karti bulamazsin artık.

Bulursan kullanabilirsin.

Ekran kartı için bütçen ne.

Anakartın PCIExp. Destekliyormu.

Vs..

Vs..
benim ramlar da ekran kartıda sd.:ehe:yuru:kop:
 

7shade7

Üye
aga sana tavsiem benim kullandığım kart bunla aklına gelebilecek her oyunu oynuyorum beni dinle başını yakma ati radeon x1650 512mb ddr2 vertex shader 3.0 yada hd x4850 serisi al
bunlar onnumara kartlar en iyileri yada bu serilerin arasını al x1650 nin agp si 130tl
pcı xpress 90 100 tl dir

--------------- Ekleme ---------------

teşekkürlerini beklerim
istersen oynadığım oyunları yaziim
oynadığım oyunlar
2009 daki tüm oyunlar :D
 

hamsikya69

Üye
yolu var bilgisayar sağ tıklayıp özellikleri tıklıyoz sonra gelişmiş var oraya tıklıyoz performans da ayarlar tıklıyoz gelişmiş tıklıoz c;d;f vb. onu birini seçip mb yüksek olanlara açıyoruz özel boyut orda istediği yazıosun işlem bu kadar
 
ahmettttt37

ahmettttt37

Üye
iyi forumlarrr

--------------- Ekleme ---------------

hmmmmmmmmmmm
 
djserkan37

djserkan37

Üye
Bilgilerden Dolayı Teşekkürler...
 
310fatih

310fatih

Üye
arkadaşlar bizim pc nin ram i normalde 512 mb ama biligisayarımdan özelliklerine baktığımda 504 mb olarak gözüküyor neden acaba biliyormusunun tabii bunun sormamın sebebide metin 2 yüklemem için metin 2 şuanda düzgün çalışmıyor çünkü bilgisayarımın özelleklerinde 504 mb göstereren ram 512 olması lazım
 
güvercin

güvercin

Üye
    Konu Sahibi
uzun zamandır giremiyordum tüm arkadaşlara verdikleri cevaplardan ötürü teşekkürler bu süre zarfında 1 gb ddr 333 mhz ram ve ati radeon hd 2600xt ekran kartı aldım şu ana kadar hiç problem yaşamadım gayet memnunum size geç döndüğüm için kusura kalmayın:(
 
ahmettttt37

ahmettttt37

Üye
tekrar iyi forum lar
 
djserkan37

djserkan37

Üye
iyi forumlar.
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
Atı 4ever..:)
 

Benzer Konular



Üst Alt