tksharmely
Emekli Yönetici
GSM Operatörleri Oyunu Oynamaya Var mısın ;)
Arkadaşlar forumda bir oyun başlatıyoruz
Hem Mobil Operatörler ve Cep telefonları hakkında bilgi edinecek, hem de eğleneceğiz.
Oyun çok basit, kısaca bahsedeyim...
İlk olarak bir soru soracağım ve alt tarafa yazan arkadaşım soruya cevap yazacak, Cevabı yazdıktan sonra kendisi de bir soru ekleyecek; bu zincir bu şekilde devam edecek
ÖRNEK:
Soru: Dünya'nın ilk cep telefonu kaç yılında üretilmiştir ve Markası nedir?
Cevap: 1983 Yılında üretilmiş olup, marka ve modeli Motorola DynaTAC 8000X'dir.
Bunun altına da cevabı veren arkadaş soru soracak
İlk sorumu soruyorum arkadaşlar.
Türkiye'nin İlk GSM Operatörü hangisidir ve kaç yılında kurulmuştur?GSM OP
Hem Mobil Operatörler ve Cep telefonları hakkında bilgi edinecek, hem de eğleneceğiz. Oyun çok basit, kısaca bahsedeyim...
İlk olarak bir soru soracağım ve alt tarafa yazan arkadaşım soruya cevap yazacak, Cevabı yazdıktan sonra kendisi de bir soru ekleyecek; bu zincir bu şekilde devam edecek
ÖRNEK:
Soru: Dünya'nın ilk cep telefonu kaç yılında üretilmiştir ve Markası nedir?
Cevap: 1983 Yılında üretilmiş olup, marka ve modeli Motorola DynaTAC 8000X'dir.
Bunun altına da cevabı veren arkadaş soru soracak

İlk sorumu soruyorum arkadaşlar.
Türkiye'nin İlk GSM Operatörü hangisidir ve kaç yılında kurulmuştur?GSM OP



Arıyorum bulamadım hâlâ 