Satılık Muhtelif P910i Parçalari

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
    Konu Sahibi
Satılık Muhtelif P910i Parçalari
p910i Cradle (usb kablosu ve telefon beşiği) (neredeyse sıfır,p serisine uyacagini tahmin etmekteyim)

komple tuş takımı klavyesi ve board,u dahil

ana board,u,kamerası üzerinde

orjinal batarya(en az 2 gun gidiodu :) )

board sacı

ve mikrofon

hepsi temiz ve çalışır durumda,zamaninda ekran bandını kopardigim için telefon pert,e çıkmıştı :utan bu parçalardan herhangi birine ya da hepsine ihtiyaci olan varsa msnden (böylece fotograflarini da gönderebilirim) ya da siteden pm,le görüşebiliriz fiyat problem degil mutlaka anlaşılır :oke:
 


Alonewolf®

Üye
Selam;
Bana P910i'nin sadece klavyesi lazım. SSizdeki sağlamsa ve fiyatta anlaşırsak almak isterim. Saygılar
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
    Konu Sahibi
Selam;
Bana P910i'nin sadece klavyesi lazım. SSizdeki sağlamsa ve fiyatta anlaşırsak almak isterim. Saygılar

klavyeden kasıt ? elimde tuş takımı,tuş takımı ve klavye board bölümü (harflerin yazdigi sticker bolumu dahil)sözün özü tuş takımı kasasi dışında tamami mevcut,zaten bu 2 board tek parça halinde çıkıyor :oke:profil bilgilerimde msn adresim mevcut ordan da ulaşabilirsiniz.
 

muher

Üye
hocam msn ekledim görüşebilirsek sevinirim.bendede p910i var . bi kaç parçası bana yararlı olabilir.
 

ates85

Üye
karde bana da orjinal kalemi varsa 1 tane lazım yanlız ucuk bir fiyat olmamak şartıyla.
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
    Konu Sahibi
fiyat tekliflerini siz belirleyin arkadaşlar,bu parçalar elimde duruo,işe yarasin die satişa çıkarmış bulunmaktayim öle cok aşırı bi fiyat beklentim yok,neyse piyasa fiyati o fiyat uzerinden konuşalım işte :) yanlız kalemi aydın'da kaldi ben memleketimdeyim şu anda 7si gibi aydina donucem,istersen o zaman gönderebilirim :oke:
 

ates85

Üye
kardeş bana kalemi lazim birde batarya sı saglamsa anlaşirsak alırım
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
    Konu Sahibi
kalemi de bataryasi da mevcut hocam batarya 2 gun falan gidiodu sanirsam uzun zaman oldu tabi kullanilmayali :)
 

ates85

Üye
kalemi orjinal heralde ne kadar istersin b, deist.da mı oturuyosun oda onemli (:
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
    Konu Sahibi
pm attim hocam
 

sersanem

Üye
ustam konu güncelse bende eğer varsa komple dış kasa yada batarya kapağına talibim hatta ekran varsa uygun bi fiyat olursa onuda alırım tabii touch screen ve lcd bölümleri sağlam tek parça halindeyse cevabınızı yazın ayrıntıları pm yada msnde görüşürüz
 

kiral91

Üye
kardeş bna tuş boardı lazım da
msn nin ne acaba
 

axelipxe

Üye
duruyor mu ki hala?
 

uptheirons

Üye
hocam jog dial sağlammı duruyormu
 

#12

Üye
hocam pm atarmısn ?
 

serv1

Üye
slm kardeş
ben "Erzurum'dan"

ya kardeş benim bi sony ericson p910i var ve elimdeyken yere düştü ekrani tek kırıldı... telefon şuan çalışıyor ve ekran işiğida var ama ekran kırık yeri haric diğer kısmı bem beyaz gösteriyor... o kadar tamirci gezdirdim bulamadımm ekran...

en son burada buldum

abi şimdi işe gelelim ... ( benim msn [email protected] )
ben senden ekran isteyecem fiatı neyse öderizzz...
...ki eğer konu kapanmamışsa...


YA BİDE BİŞEY RİCA EDECEM ... LÜTFEN MSN'mi VERDİM DİYE BANA CEZA VEYA YASAK VERMEYİN LÜTFEN... ARADIĞIM ŞEYE BURDA ULAŞTIM EN AZINDAN SİZDE ........... !'^+%&/()=?;_
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt