owntape la kendi flashlarını hazılayın

Sponsorlu Bağlantılar

Exalans

Exalans

Üye
    Konu Sahibi
owntape la kendi flashlarını hazılayın
OwnTape 'de bulunmanın ayrıcalıkları mı???:
* Birkaç tıklamayla kendi slideshow'unuzu oluşturun
* Bloglarınızda veya arkadaşlık/sosyal sitelerdeki profillerinize ayrı bir hava katın
* Telefonunuza aktararak, duvar kağıdı veya ekran koruyucu olarak kullanın
* Arkadaşlarınıza, mesaj veya tebrik için yollayın
* Becerilerinizi tüm dünyayla paylaşın
* Eserlerinizi özgürce ve sınırsızca depolayın
* Oluşturduğunuz slideshow'ları yeniden düzenleyin (çok yakında)
* Ve... tamamen ÜCRETSİZ

owskin in alt sitesidir


 
  • Beğen
Tepkiler: Unique_EaqLe, OMEGA VE TITANI, arhmn ve 5 diğerleri


Ozan

Ozan

Admin
Güzel bir sistem yapmışlar, bilgi için tesekkurler :oke:
 

mbjk

Üye
ya bu slayt 6600 içinde oluyomu
 
:::burak:::

:::burak:::

Üye
ownskin süper bişey zaten
 
S€YF€TTiN

S€YF€TTiN

Üye
bak bu paylaşım takdire şayan
 

biskuzi

Üye
tesekkurler devamını bekliyoruz
 
ysfyldz02

ysfyldz02

Üye
hocam ben pek anlamadım bu işi telefona nasıl atıcam bunu

--------------- Ekleme ---------------

saolya tamam attım telefonada benim flash sürümü çok eskivarsa bana yenisini verebilirmisiniz
 
asepsi

asepsi

Üye
bu süper ya.. denedim gördüm on numara:)
 
NobLe

NobLe

Üye
ewt bencede güzzel bir sistemde paylaşım için sagol!!!
 
dreamwtf

dreamwtf

Üye
teşekkürler exalans.
 
askbesk

askbesk

Üye
bilgi için saol
 

oma

Üye
abi bana anlatır mısınız ne yapmam lazım yükledim telefona sitede destekliyo gözükmesine rağmen bilinmeyen dosya biçimi diyor. n70 benim telefon bu arada yardımcı olursanız sevinirim sağol bu arada exelans
 

djahmet98

Üye
paylaşım için saol
 
ayyıldız18

ayyıldız18

Üye
saol
 
luupuus

luupuus

Üye
süpersin:oke:
 
emektar

emektar

Üye
ücretsiz üye oluyorsun telefonuna uygun çok güzel temalar oluşturabilirsun çok teşekkür ederim ellerine yüreğine sağlık ...
 
ibrahimismail

ibrahimismail

Üye
tesekkurler
 
luupuus

luupuus

Üye
süper
 
HEPSİ1

HEPSİ1

Üye
bnce berbat olmuş işe yaramıo ama yinede saol :bilmem::birak::sahan2:
 

meli61

Üye
:oke:cok tsk lerelerine saglik

--------------- Ekleme ---------------

tsk ler harika olmus
 


Üst Alt