Nokia N95 8GB ve N81 8GB kullanıcılarına uyarı

Sponsorlu Bağlantılar

king512

king512

Üye
    Konu Sahibi
Nokia N95 8GB ve N81 8GB kullanıcılarına uyarı
Nokia son dönemde çıkardığı cihazlara bazı içerikler dahil ediyor. N81 8GB‘ta bu Maroon5 içeriğiyken, N95 8GB‘ta Spiderman 3 filmiyle kullanıcılara ellerindeki donanımın tüm özelliklerinden yararlanabilmesini, kutuyu açar açmaz daha iyi bir deneyimle karşılaşmalarını sağladığı için gayet başarılı bir hamle.

Ancak bu noktada bir konu atlanmış ve Nokia’nın resmi forumları da dahil olmak üzere pek çok insan bu sorundan dolayı mutsuz olmuş durumda. Bir süredir gündelik kullanımda test ettiğim Nokia N81 8GB’ı iade etmeden önce içini temizlemek istemem sonucu cihaza format attığımda daha önce sevgili Uğur ve Aydın’ın N95 8GB’larıyla yaşadıkları sorunu yaşadım. Telefondaki şarkıları dinlemeye ya da video klibi izlemeye çalıştığımda activation key‘im olmadığı için hata mesajıyla karşılaştım.
Forumlarda yazılanlara bakılırsa bu sorunu yazılım güncellemesi yapanlar da yaşamış. Sorunun sebebi kopya koruması sağlayan DRM sisteminin ihtiyaç duyduğu anahtarların format ya da yazılım güncellemesinde silinmesi. Anahtarlar olmayınca videonun ya da müziklerin oynatılması da mümkün olamıyor.

Çözüm ise basit: yazılım güncellemesi yapmadan ya da format atmadan önce telefonu yedeklemeniz ve bu işlemleri bitirdikten sonra bu yedeği geri yüklemeniz öneriliyor. İşin kötü tarafı bazı kullanıcılar bunun da işe yaramadığını söylemişse de ben herhangi bir forum yazarının lafına güvenmek yerine size sormak istiyorum: bu telefonlardan birine sahip olup da yedek alıp yazılım güncelleyen ve sonra bu yedeği yükleyip Spiderman 3 izleyebilen ya da Maroon 5 dinleyebilen var mı?
Not: Nokia N81 8 GB incelemesi yakında gelecekse de özetle şunu söyleyebilirim: 20-23 yaş grubu gençlerle yaptığım bir odak grubu çalışmasında iPhone’dan sonra en çok beğenilen tasarım Nokia N81 8GB oldu. Arayüzünü kullansalar daha da çok beğeneceklerine eminim, ufak bir hatasına rağmen epey güzel bir ürün olmuş.


kaynak:burak.com
 


Tec/-/no

Tec/-/no

Üye
bilgilendirme için teşekkürler ama işime yaramaz :P .
 
dallaspage

dallaspage

Üye
Gerçekten GüzeL...
 
king512

king512

Üye
    Konu Sahibi
bu telefonları kullanan arkadaşlar dikkat etsin.
 
eses_nuri

eses_nuri

Üye
peki normal n95 ve n81 de bu sorun varmı ??
 

durust06

Üye
Selamlar,
Ben telefonu güncellemeden önce telefonu komple yedekledi, daha sonra gücellemeleri yapıp yedeklerimi geri yükledim ve tüm dosyalar sorunsuzca çalışıyor ( Siperman3 vs.... )
 
toprakumit

toprakumit

Üye
Bilgilerin için Teşekkürler ama şu anda yazdığın konu hakkında ne yapabilirim!!!

______________________________________________________ Maxicep Ailesinden Sevgiler!!!

 
schumici

schumici

Üye
bunu paylaştığın iyi oldu n95 8gb düşünüyodum daha derin düşünmeye başladım
 

hosgoru

Üye
arkadaşlar ben n 81 açılmıyor.ekranda 01 10 2007 tarihi yazılı ve sabit hiç bir düymesi tepki vermiyo bir bilen varsa teşekürler.
 
maki20

maki20

Üye
bende öyle hiç problem olmadı şimdiye kadar 3 kere format attım
 

islakkafa

Üye
arkadasım yedekleme yap sonra formatla bak
nasıl calışıyor eskisinden de hızlı calışıyor
 

maxidunya

Üye
ben gayte guzel n 95 8 gb ta format cektim hem karta hem telefona hicbir sorun yok
 

tijey12002

Üye
bende atacaktım ama şimdi vazgeçtim şu kartı bir biçimlendirsem yeter bu konuda bana yardımcı olabilirmisiniz ya yüklediğim bazı şeyleri kaldıramıyorum kaldır deyince hata veriyor dosya bozuk falan diyor acaba ne yapabilirim n95 8gb kullanıyorum telefon hafızası değil de kart hafızasını
 

mast93

Üye
kardeş benim telefonum n81 8gb ben güncelleme yapmak istiyorum bunun bana yararı ve zararı nedir?

teşekkürler ...
 


Üst Alt