tmac1991
Üye
n73 başlangıçta otomatik olarak program açılmıyor(keylock,taskman..)
Arkadaşlar dün telefonu en son versiyonuna yükselttim ,programlar mp3ler fln herşeyi doldurdum her işi bitti derken farkettimki keylock, taskman gibi başlangıçta otomatik açılan programlar açılmıyor. ne yapmamı önerirsiniz,?
--------------- Ekleme ---------------
sorunu çözdüm arklar saolun yinede :P
--------------- Ekleme ---------------
sorunu çözdüm arklar saolun yinede :P
