n73 başlangıçta otomatik olarak program açılmıyor(keylock,taskman..)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

tmac1991

Üye
    Konu Sahibi
n73 başlangıçta otomatik olarak program açılmıyor(keylock,taskman..)
Arkadaşlar dün telefonu en son versiyonuna yükselttim ,programlar mp3ler fln herşeyi doldurdum her işi bitti derken farkettimki keylock, taskman gibi başlangıçta otomatik açılan programlar açılmıyor. ne yapmamı önerirsiniz,?

--------------- Ekleme ---------------

sorunu çözdüm arklar saolun yinede :P
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt