MSN Messenger Messenger kurulum sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

3T3N1TY

Üye
    Konu Sahibi
Messenger kurulum sorunu
msndeki çıkan bazı sorunlar sorunu msn 9.0 kurdum sonra silip 8.5e geçmek istedim ama dogru dürüst silinmediğinden 8.5 yeni sürüm var demeye başladı fakat msn 9.0da kurulu değil regedit diğer silme programları ile taramama ragmen msnle alakalı bir dosya karşıma çıkmadı suanda öle bir hal aldıki msn 9.0 da bile yeni sürüm var hatası alıyorum bunun çözümü ne olablir 8.0 kurmayı denediğimde 1603 hatası veriyor
 


v3!N

v3!N

Üye
Bende de aynı hata var yha
 

lakıcı

Üye
arkadarlar bende msn 9.0 kurdu gu herkesin msn ni açıyoo benim msn ni açmıyoo silip 8.5 kurayım dedim çok zaralı hata diyip kurmuyoo sizce nden bunlar oluyor !!1
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt