N95'de 16 gb micro sd çalışıyo (fotograflı) ...aNL...

Sponsorlu Bağlantılar

anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
N95'de 16 gb micro sd çalışıyo (fotograflı) ...aNL...
Mrb arkadaşlar n95 de 16gb micro sd nin çalıştıgını geçen hafta sandisk açıkladı v30 sürümünde n95 iyi performans verdiğini nokianın gelcek güncellemesinde daha da iyi çalışcagını söyledi
işte fotoğrafı





bu arada arkadaşalar n95de 8gb hafıza kartı kullanan arkadaşlar bir yorumlarını yazabilirilermi hızları , performansları ve class'ları hakkında(hızları 2-4-6).Kasma yapıyomu, kaç gb dan sonra kasma yapıyo bunları öğrenebilrimiyiz?
Şimdiden yorumlar için teşekkürler :oke:

Paylaşmak genlerimizde var:pro:
 
  • Beğen
Tepkiler: AVCI_61_1, Tuğrul Kütükçü ve murax


66gokhan66

Üye
2gb takılı full dolu kasma yoq cok hızlı
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bende de 2gb var full dolu kasma yok ben 8gb kullananlara soruyorum 8gb micro sd almayı düşünüyorumda :)
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ya arkadaşlar 8gb hafıza kartını kullanan yok mu hiç ya :(
tek benmi almayı düşünüyorum düşünsemde bulamıyorum Sandisk 8gb micro sd class6
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
N95 ciler için süper haber 16 gb kaldırması adeta büyük bir şok:)
 
ramazan6791

ramazan6791

Üye
yaa bnm bi arkadaşım kullanıyo kardeş hiç kasma yok n958gb yanında sönük diyebilirim değişen bişe olmuyor senn anlıycağan...
 
filozof2147

filozof2147

Üye
Hobaa bombaa ya bak :D
 
Nedved

Nedved

Emekli Yönetici
arkadaslar ben 2gb kullanıyorum benim arkadasım 4 kullanıyor ikimizde sorunsuz kullanıyoruz.üstelik 4gb kullanan arkadasım full doldurmus hic kasmıyor.:oke:
 

pc_maniaaa

Üye
ben 8gb kullanıyorum yaklaşık 4 ü dolu kasma yok gibi bişiy
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
süper yaa çok saolun arkadaşlar bende almayı düşünüyorum 8gb class6 en hızlısından yorumlarınız için saolun
bu arada ben N95 alırken ilerde hafızasını en yüksek kapasitelere çıkarılır diyodum vede oldu
N95-8g olanlar 16 gb'ı kullnamayacak çok üzüldüm:ehe
 
maliakg

maliakg

Üye
bnd 8 gb vr 6 gb dolu çok kasmıyo

--------------- Ekleme ---------------

64 mb ram vr n95te cpusunuda hesaba katarak araştırma yaptım 26 modelinki n95inkiyle aynı ve daha üstü nokianın 26 modeli 16 gb kaldırıyo.. e90 n95 ve e51de denendi.. toplam 26 model 16 gb n96ya 16 gb kart tak 32 gb olur:D
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
evet arkadaşlar türkiyedeki bir açık artırma sitesinde 145 ytleye satılıyo biraz fiyatı yüksek
ama gelcek zamanlarda kesin düşer ve ozaman onuda alırım hihihi:ehe
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
145 ytlye satılıyo buldum ama class2 yavaş olur 4 olsa daha iyidi
8 gb mobil ultra alıyorum sandiskin clas 6 uçucam dehşet hızlı olcak:oke:
 
rambo24

rambo24

Üye
n96 da destekler değilmi...
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
n96 da destekler değilmi...

tabiki destekler ama class çok önemli hızı mümkün oldugu kadar class6 bulmaya çalış 4 iyi ama asla 2 alma
N96 32 gb bile destekleyecegine bahse girerim
 

xjunex

Üye
bende 1 haftadır 8gb sandisk kullanıorum. 2gb karta göre süper hızlı. gazleri açılma hızları, menü geçişleri bile hızlandı diyebilirim.
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bende 1 haftadır 8gb sandisk kullanıorum. 2gb karta göre süper hızlı. gazleri açılma hızları, menü geçişleri bile hızlandı diyebilirim.

class kaç kullanıyorsun bide aşagıdaki verdigim resimdeki gibi okuyucusu varmı
 
Nazy

Nazy

Üye
Symbian sistem yüklü cihazlarda eskiden dizin hizmeti olmadığı için
dosya yoğunluğu sistemi yavaşlatıyordu
Fakat N95 içerisinde gizli barındırdığı dizin listeleme hizmeti ile
dosya yoğunluğunundan kaynaklanan yavaşlamayı en aza indirmiş
bu dizin hizmetine bir örnek vermek gerekirse
örneğin bir müzik eklediğinizde müziği ilk dinlemeye çalıştığımızda
eklenmesini beklemek zorunda kalıyoruz.
Bu beklediğimiz zaman ileride bekleyeceğimiz zamanı peşin peşin ödediğimiz ve
müziğe hızlı erişim için dosya listesine eklendiği anlamına geliyor.
Bu sayede Cihaz her seferinde yavaşlayacağına bir kez yavaşlıyor ve devamında bize hızlı bir hizmet sunuyor.
Yani velhasıl n95, dizin listeleme hizmeti sayesinde 1 GB 2GB 4GB 8GB 16GB kartları aynı hızda çalıştırıyor.
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Symbian sistem yüklü cihazlarda eskiden dizin hizmeti olmadığı için
dosya yoğunluğu sistemi yavaşlatıyordu
Fakat N95 içerisinde gizli barındırdığı dizin listeleme hizmeti ile
dosya yoğunluğunundan kaynaklanan yavaşlamayı en aza indirmiş
bu dizin hizmetine bir örnek vermek gerekirse
örneğin bir müzik eklediğinizde müziği ilk dinlemeye çalıştığımızda
eklenmesini beklemek zorunda kalıyoruz.
Bu beklediğimiz zaman ileride bekleyeceğimiz zamanı peşin peşin ödediğimiz ve
müziğe hızlı erişim için dosya listesine eklendiği anlamına geliyor.
Bu sayede Cihaz her seferinde yavaşlayacağına bir kez yavaşlıyor ve devamında bize hızlı bir hizmet sunuyor.
Yani velhasıl n95, dizin listeleme hizmeti sayesinde 1 GB 2GB 4GB 8GB 16GB kartları aynı hızda çalıştırıyor.
çok güzel açıklamıssın nazy arkadaşım ama class6 olursa yazma hızı ve okuma hızı yüksek olcagı için çok büyük bir fark oluyor
 
volpan

volpan

Üye
N96 32gb destekliyor şuanda 16gb var ful dolu çok hızlı kendi hafızası kadar hızlı
 

Benzer Konular

Silinen Üye 476002
Cevap
33
Görüntüleme
7K
delidolunet
Cevap
0
Görüntüleme
773
ozan_durak
Cevap
9
Görüntüleme
3K
lasvetorus


Üst Alt