Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
kayseride buluşma yapmayı düşündünüz mü?
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
carcarias
Üye
Konu Sahibi
kayseride buluşma yapmayı düşündünüz mü?
evet arkadaşlar kayseride neden buluşma yapmayı düşünmüosunuz güzel bir şehirdir tavsiye ederim
Musty_38
Üye
evt gelin ben sizi kayseri parka götürüüm. yiyek içek. zaten evimiz kayseri parkın tam karşısında
tksharmely
Emekli Yönetici
Kayseri buluşmasında ben de varım
zgr38
Üye
bende varım
tksharmely
Emekli Yönetici
Hadi arkadaşlar, sayımızı arttıralım da Mantı partisi düzenleyelim Foruma taş çıkartalım
djbadboys38
Üye
ben kayseriliyim arkadaşlar melikgazide oturuyoırum tabikide buluşalım