kayseride buluşma yapmayı düşündünüz mü?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

carcarias

Üye
    Konu Sahibi
kayseride buluşma yapmayı düşündünüz mü?
evet arkadaşlar kayseride neden buluşma yapmayı düşünmüosunuz güzel bir şehirdir tavsiye ederim:oke:
 


Musty_38

Musty_38

Üye
evt gelin ben sizi kayseri parka götürüüm. yiyek içek. zaten evimiz kayseri parkın tam karşısında
 
tksharmely

tksharmely

Emekli Yönetici
Kayseri buluşmasında ben de varım :oke:
 

zgr38

Üye
bende varım
 
tksharmely

tksharmely

Emekli Yönetici
Hadi arkadaşlar, sayımızı arttıralım da Mantı partisi düzenleyelim :) Foruma taş çıkartalım :)
 

djbadboys38

Üye
ben kayseriliyim arkadaşlar melikgazide oturuyoırum tabikide buluşalım:D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt