van_hoijdonk
Emekli Yönetici
Evlenmeden Beraber Yaşamak Sizce Doğru Mu?
Arkadaşlar günümüzde evliliklerin durumu malum biliyorsunuz zaten. Ben gelecekte asla evlenmeyi düşünmüyorum. Altı üstü bir imza diye düşünüyorum olsada olur olmasa da olur önemli olan o imzayı kafada atmaktır diyorum.
Kız arkadaşımda özel sebeplerden dolayı düşünmüyor evlenmeyi ve ileride beraber yaşamayı düşünüyoruz. Sizin görüşleriniz nelerdir evlenmeden beraber yaşamak konusunda yorumları alalım
Kız arkadaşımda özel sebeplerden dolayı düşünmüyor evlenmeyi ve ileride beraber yaşamayı düşünüyoruz. Sizin görüşleriniz nelerdir evlenmeden beraber yaşamak konusunda yorumları alalım





abi 
