Bilgisayarın Hızını Arttıran bi uygulama veya program war mı ??

Sponsorlu Bağlantılar

lyon_69

lyon_69

Üye
    Konu Sahibi
Bilgisayarın Hızını Arttıran bi uygulama veya program war mı ??
arkadaşlar pcnin hızını artıran uygulamaya veya program warsa buraya koyar mısınız?? teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: manyak65, SeaRock ve sadece üyelik


Nazy

Nazy

Üye
Speed Xp var bildiğim ama dikkat et işlemciyi yakarsın:D
 
lyon_69

lyon_69

Üye
    Konu Sahibi
tamam çok saol denerim işlemciyi yakmadan:)
 
excelance333

excelance333

Üye
hiç bir program işe yaramaz bilgisayarın biosuna gir onaran yap fazla arttırma pc elinde kalır bilmiş ol
 
POWER

POWER

Üye
SystemMechanic,Tuneup gibi progrmlar işini görür :)
 

akraq

Üye
arkadaslar .bizzat denedim ve kullanıyorum.hem bilgisayarın hızını artırıyor hemde internet hızını artırıyor.program bi cok özellikli .size tavsiyem hataları taratıp baglantı hızınızı secin.
acılırkende bilgisayar hızlı calısıyor.spyware kaldırabiliyor.pc acılırken calısmasını istemediginiz programöları belirleyebiliyorsunuz.xp kullanıyorum.programın linkini yazıyorum.eger yinede ulasamazsanız.e-mail adresim.
[email protected]



--------------- Ekleme ---------------

arkadaslar linki düzeltiyorum.buradan indirebilirsiniz .pc hızını artırıyor denenmiştir.guvenebilirsiniz.ama programı rastgele kullanmayın.ayarlarını guzelce yapın.
 
Netsky™

Netsky™

Üye
arkadaslar .bizzat denedim ve kullanıyorum.hem bilgisayarın hızını artırıyor hemde internet hızını artırıyor.program bi cok özellikli .size tavsiyem hataları taratıp baglantı hızınızı secin.
acılırkende bilgisayar hızlı calısıyor.spyware kaldırabiliyor.pc acılırken calısmasını istemediginiz programöları belirleyebiliyorsunuz.xp kullanıyorum.programın linkini yazıyorum.eger yinede ulasamazsanız.e-mail adresim.
[email protected]



--------------- Ekleme ---------------

arkadaslar linki düzeltiyorum.buradan indirebilirsiniz .pc hızını artırıyor denenmiştir.guvenebilirsiniz.ama programı rastgele kullanmayın.ayarlarını guzelce yapın.
:maxicep:
 
tatanga1453

tatanga1453

Üye
emeğine sağlık :D
 

uqurcan99

Üye
Pc ßişi OLmas Dimi ?
 

tufan_789

Üye
yok arkadaşım deneyebilirsin ben denedim pc ye hiç bişi olmuyo ama hiç bi işe de yaramıyo o ayrı bi konuD:D:D
 

Doğan

Üye
yaa arkadasım pc nin hızını artırmak demek işlemcinin daha fazla ısınması demek işlemcinin daha fazla ısınması demek daha fazla soğutucu veya fan demek şimdi sen o pc yi hızlandırmak için bu programları kurdun işlemcin dayanamayıp yanarsa..! lütfen bunlarıda göz önünde bulundur ;) benden sana tavsiye
 
mc zerem

mc zerem

Üye
yav yallahı pc nin hızı bana yetiyor ama yinede ellerine sağlık kardeş:oke:
 

akraq

Üye
hızı en ekyuksek ayara ayarlarsanız tabiki pc ye zarar verir:) normal hızdan biraz fazla olması yeterli bence .
 

akraq

Üye
final uninstaller v2.6.2 ile birlikte junk files monitor die bir program geliyor.
junk filesi surekli acık konumuna ayarladıgınız zaman.bilgisayar acıldıgı andan itibaren kapanana dek gecici dosyaları surekli olarak siler.sag alt kosede ısıgı yanar soner alarm gibi.hızı artırmasada performansı korur.
 
electro77

electro77

Üye
Sakın birden işlemcinin hızını çok arttırma yavaş yavaş arttır 20 mhz 20 mhz gibi ve sıcaklığada dikkat et, çoğu oc programından ısıyı takip edebilirsin ve yeni bir cpu soğutucu takarsan daha sağlıklı olur.
 
levent484

levent484

Üye
güzel program ama işlemci çok ısınıyor
 

berkayekin

Üye
al bunları yap

SÜRATİ 240 YAPIN :
Windows XP'nin yavaş çalıştığını düşünüyor ve hızlandırmak istiyor olabilirsiniz, işte size ilaç olacak bir ayar. Regedit'e girip "HKEY_LOCAL_MACHINE/SYSTEM/CurrentControlSet/Control/PriorityControl" anahtarına gidin, burada sağ tıklayıp "new > DWORD value" deyin isim olarak ta "IRQ8Priority" deyin, ve değerini "l" yapın.


Prefetch klasörünün içerisindeki ".pf" uzantılı dosyaların sayısı zaman içerisinde artıyor. Bunun sonucunda açılış optimizasyonu gitgide daha kötü çalışmaya başlıyor. Bu nedenle Windows'un yeniden organize olabilmesi için söz konusu "C:\Windows\Prefetch" klasörünün içeriğini en az ayda bir temizlemelisiniz.



DAHADA HIZLANSIN DİYORSANIZ :
Windows XP'de NTFS dosya sistemi her dosya ve klasör için son erişim ve son güncelleme bilgilerim tutar. Bu özellik kullanışlı olsa da normal bir kullanıcı için çoğu zaman pek bir anlam ifade etmiyor. Bu özelliği kapatmak için Regedit'e girip "HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSet ControlFileSystem" anahtarına gidip "NtfsDisableLastAccessUpdate" değerini bulun ve değerini "l" yapın.
 

samo175

Üye
PC hızını artırmak için PC görünümünü WinXP Classic plarak ayarlayın yada bilgisayarınızın
1GB'lık RAM'ı varsa onu DDR 2 ile değiştirin yada sanal bellek ayarını artırın farkı göreceksiniz...(h)

--------------- Ekleme ---------------

Evet var öyle bi program duymuştum ama kullanmadım işe yarayıp yaramadığını bimem...
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Advanced system care var
 
kemal21

kemal21

Üye
hızını arttırsa bile ömrünü kısaltır
 


Üst Alt