xybay
Üye
HP IPAQ 614C Hakkında Düşünceleriniz....
Bu PDA hakkında fikri olan, kendisi veya arkadaşlarından kullananlar varmı? Yorumlarınızı yazarsanız sevinirim. Özelliklerini okuyunca güzel bir PDA ya benziyor gibi ama bir kaç yere sordum mağazalarda bulamadım. Mesela sesi nasıl? Hızlı mı? Fotoğraf kalitesi nasıl? Kullanışlımı?
Şimdiden teşekkürler
Şimdiden teşekkürler


