Sosyal Grup, Albüm ve Ziyaretçi Mesaj Sistemlerinin İzinleri !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ozan

Ozan

Admin
    Konu Sahibi
Sosyal Grup, Albüm ve Ziyaretçi Mesaj Sistemlerinin İzinleri !
Merhaba arkadaşlar,
Mesaj sayısı olarak belirtilen asgari şartlar tamamen, yeni üye olmus üyeler tarafından yaşanabilecek olumsuz ihtimallerden dolayı koymak zorunda olduğumuz rakamlardır. Başka herhangi bir amacı yada özelligi yoktur.

Sosyal Gruplar
  • Herhangi bir Gruba katılabilmek için : 50 mesaj
  • Kendi Grubunuzu Olusturmak icin : 100 mesaj
  • Herhangi bir Grup içerisine mesaj yazabilmek için : 50 mesaj
atmış olmanız gerekiyor.

Ayrıca;
Her üye en fazla # 20 # Adet Sosyal Grup Oluşturabilir.


# Davetiye Gerekli türünde açılan sosyal gruplarda yazılan mesajları, gruba üye olmayan üyeler göremez. Davetiye gerekli özelliğinde açılan gruplara, grup baskanının öncelikle sizi gruba davet göndermesi ve sizin de bu daveti kabul etmeniz durumunda katılınabilir.


Albüm Sistemi
  • Kendi Albümünüzü Olusturmak icin : 100 mesaj
  • Herhangi bir Albüm içerisine mesaj yazabilmek için : 50 mesaj
atmış olmanız gerekiyor.

Bunun dışında;
  • Kullanıcı Tüm albümlerine Toplam en fazla # 500 # Adet Resim Ekleyebilir.
  • 1 Albüm içerisine en fazla # 100 # Adet Resim eklenebilir.
  • Üyenin ekleyeceği her bir resim, en fazla 2 MB (Megabyte) büyüklüğünde olabilir.
  • Resimler eğer büyükse, eklendikten sonra 800x600 piksel boyutlarına düşürülecektir ancak bunu siz kendiniz yaparak eklerseniz, daha net görüntüler elde edebilirsiniz.
  • Her üyeye, Tüm resimler için toplam 50mb (Megabyte) lik alan ayırılmıstır, şimdilik yeterlidir.
  • Albüm sayısında sınırlama olmayıp, resim sayısında sınırlama vardır.
Profil Ziyaretçi Mesajı Sistemi

  • Yeni bir üyenin, diğer üyelerin profil sayfalarında ziyaretçi mesajı atabilmesi için, forum içerisinde # 50 # Adet mesaja sahip olması gereklidir.
 
  • Beğen
Tepkiler: CNR MOBILE


ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Hayırlı Olsun :good:
:maxicep:
 
Nazy

Nazy

Üye
Güzel Olmuş MaxiCep FaceBook u geçecek:)
Kategori farklı ama...
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
bencede yeni üyelerden yasanacak olumsuz etkiler için güzel bir uygulama
 
FerreT

FerreT

Üye
Güzel bi uygulama site büyüyor ..
 
CanceR

CanceR

Üye
zaten bazı sosyal gruplara zaten davet olmadan girilmiyo galiba yada ben girmesini beceremedim :D
 
kurt bey

kurt bey

Üye
hayırlı olsun. inşallah amacı dışına şeyler için kullanılmaz. emeği geçenlere tşk.
 
Ozan

Ozan

Admin
    Konu Sahibi
zaten bazı sosyal gruplara zaten davet olmadan girilmiyo galiba yada ben girmesini beceremedim :D

Grubu açarken, grubu açan kişi sadece davetiye ile girilebilir seçenegini seçerse, davetiye edilmeniz gerekiyor tabiki.
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
çok güzel bir sistem oldu bu
 
ycg35

ycg35

Üye
gayet güzel bir sistem olmuş elinize sağlık özellikle şu albüm çok süper oldu artık resimlerimi rahatça paylaşıcam 50 mb yeterde artar bile :D
 
CK1991

CK1991

Üye
sosyal grupların denetlenmesini rica ediyorum birbirine benziyen gruplar açılmaya başladı aynı grubun benzerlerinin açılmasının bi anlamı yoktur benzr grupları silerseniz daha temiz bir görüntü oluşur
 
Ozan

Ozan

Admin
    Konu Sahibi
Anladım, sosyal gruplarda yönetici onayı sistemine gidebiliriz.
Ancak simdilik test yayını gibi birşey diyelim .
Daha çok özellik eklenecek sosyal grup sistemine .

Yakın zamanda ziyaretçi mesajları ve sosyal grup mesajlarında resim, youtube videosu vs. gösterebileceksiniz.
 
Ozan

Ozan

Admin
    Konu Sahibi
Resim, url, google, youtube video gibi code tag larını, artık sosyal gruplarda , ziyaretçi mesajları ve albümlerde kullanabileceksiniz.

*Yazı boyutu değiştirme ve video ekleme özelligi, profil mesajlarında yoktur.

Onun dısında diger yerlerde mümkün artık.
 
Ozan

Ozan

Admin
    Konu Sahibi
Dilerseniz, profilinize Ziyaretçi Mesajı yazılmasını engelleyebilirsiniz.

Bunun İçin Kontrol Panelim > Ayarları Değiştir kısmında aşağıdaki opsiyon mevcut.

 
canturgay

canturgay

Üye
bir de bu sosyal gruplarda..mesaj yazarken smiley kullanamıyoruz..
buna bi çözüm..olursa iyi olur..::)
 
Ozan

Ozan

Admin
    Konu Sahibi
Smiley kullanılıyor ancak smiley seçme alanı daha entegre edilmedi. Normalde kısayollar ile yazdığınızda çıkıyor yada mesajı gönderdikten sonra Düzenle diyerek, gelişmiş modda smiley ekleyebiliyorsunuz zaten.

Ancak, hızlı mesaj yazma alanına da smiley butonu ekleyeceğiz.
 
canturgay

canturgay

Üye
teşekkürler ..
bende onu anlatmak istemiştimm...:oke:
 
CK1991

CK1991

Üye
bişey sölemek istiyorum bu sosyal gruba katılmak için 50 mesaj gerekli kuralı yeni üyelerin istediğini alıp siteden ayrılmasına yol açtığını düşünüyorum grup oluşturma resim yükleme gibi konularda mesaj sayısı önemlidir ama katılsınlar ne zararları war garibanların :(
 
Ozan

Ozan

Admin
    Konu Sahibi
Albüm ve grup oluşturabilmek için gerekli mesaj sayısı : 250 ' den 100'e düşürülerek düzenlemeler yapılmıştır

Bİlginize
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt