Exa Radyo 3.0 beta Katılımsız (Ücretsiz)

Sponsorlu Bağlantılar

M.H.Orhan

M.H.Orhan

Üye
    Konu Sahibi
Exa Radyo 3.0 beta Katılımsız (Ücretsiz)
Güncellemesinin 22 dakika sonrasında yayınlanan ilk edit bu olmalı, az evvel güncellenir güncellenmez hemen işimi gücümü bırakıp adapte oldum ve katılımsız hale getirdim.

Başlığa portable yazmamın nedeni şu:
(Bilen arkadaşlar beni anlayacaklardır)
Program Aslında program files e katılımsız olarak kuruluyor
Thinstall ile portable etmememin nedeni bu şekilde portable edildiğinde programda her kanal değiştirdiğinizde run32dll.exe nin klonlanmasına ve işlemciyi maximum ölçüde kullanmasına neden oluyor.

Ancak bu şekilde hem sisteminizi yormayacak hem de program files deki klasörünü kopyalayıp flash bellek de taşıyabileceksiniz.

Programın eski sürümü ile arasında dağlar kadar fark var:

Sayamayacağım kadar çok radyo kanalı içeriyor ve bu içeriğin playlistini kişiselleştirme seçeneğiniz de oldukça gelişmiş.

Görünüm harika olmuş, Temalar neredeyse muhteşem, program 2 ayrı tema ile geliyor, Winamp bento ve aimp temaları:












Sistem tepsisindeki görünümü:


En hızlı editim olarak tarihe geçmiş olmalı:D

 
  • Beğen
Tepkiler: exparadoxe, Kural65, ekosen ve 10 diğerleri


Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
M.Orhan geri dönüyor sanırım:)
 
M.H.Orhan

M.H.Orhan

Üye
    Konu Sahibi
Bir yere gittiğim yok ki, yalnızca biraz nefes alma arası verdim:)
 
ismidonez

ismidonez

Üye
teşekürler saolasın
 
yilpa

yilpa

Üye
teşekkürler.
 
by_esat

by_esat

Üye
çok güzel bir program tam aradıgım şeydi çok teşekkür ederim :D
 

cengiz1056

Üye
çok tşk..ler dostum
 
asii genç

asii genç

Üye
Tüm radyolar var bea Ahllah Razı Olsun Senden :D:D:D:oke:
 
mohikan_liseli

mohikan_liseli

Üye
köntör gidiomu cevap bekliom agalar
 
mami24

mami24

Üye
çok kalite program
 

skynet

Üye
program süper ...
 
panikmus

panikmus

Üye
teşekkürler ellerine sağlık kardeşim.
 
uslanmaz-35

uslanmaz-35

Üye
teşekkürler
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
Güncel sürümlerin tümü BURADA
 

kumpas88

Üye
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ARADIGIMI BULDUM SÜPER BİŞEY BU WİNANP TARZI GÖRÜNÜMÜ ÇOK HOŞ YAPANIN ELLERİNE SAGLIK BÖYLE GÜZEL ŞEYLERİN DEVAMINI DİLERİZ İNSANLARIMIZDAN :d
:islik
 
antalyayavu

antalyayavu

Üye
tesekurler benn de kullanmistim bi ara
 

cano13

Üye
teşekkürler
 

kral3288

Üye
paylasımın ıcın tsk
 
renovation3620

renovation3620

Üye
teşekkürler
 

Benzer Konular



Üst Alt