kardeş wap ve mms ayarlaır yapmayın 3310 gibi tellerin kopyaları oldukları için wap olmadığı için o telefonlar opertaörler tarafından anlaşılıyo ve tel kapatılıyo yapmayın wap ve mms ayarı



Benim telefonum vertice bt-2009 ama bir türlü vadofone ve turkcell ile wap ve mms i kullanamıyorum.
neox ıs 21 deki menülerle aynı anlattığın kardeşim hay allah razı olsun ya
allah ne dileğin varsa versin allaha emanet ol başarılar kardeşim 



valla allahım her isdediğini versin kardeşimaveayla sorun yaşamıyorum sadece vodafone mms yok,vodafone live kullanabiliyorum gprsde sorun yok ama mms ayarları yokslm verilen ayarları girdiğim halde telefonum mss göndermiyor almıyor yardımcı olabilecek kimse varmı telefonum anycool f999 plus
