fenomen5756
Üye
Çin Malı Telefonuma Herhangi Bi Yazılım(Lütfen)
Arkadaşlar Benim Bi Çin Malı Telefonum Var.FLYING F916. Bi Ara Araştırdım Ama Bulamadım.
Ben Bu Telefona Hehangi Bi Yazılım Atabilirmiyim..
Ya Da MSN Programı..
Ya Da İnternet Ayarları..
Ya Da MSN(İnternet Üzerinden)
Cevap Atarmısınız Lütfen.
Ben Bu Telefona Hehangi Bi Yazılım Atabilirmiyim..
Ya Da MSN Programı..
Ya Da İnternet Ayarları..
Ya Da MSN(İnternet Üzerinden)
Cevap Atarmısınız Lütfen.



arkadaslar bende n97i cin malı bi telefon var ama yazılım sorunu var ben araştırdım ama bulamadım siz biliyorsanız bi sitede link yollarmısınız simdiden tşk ederim 
