Çin Malı Telefonuma Herhangi Bi Yazılım(Lütfen)

Sponsorlu Bağlantılar

fenomen5756

fenomen5756

Üye
    Konu Sahibi
Çin Malı Telefonuma Herhangi Bi Yazılım(Lütfen)
Arkadaşlar Benim Bi Çin Malı Telefonum Var.FLYING F916. Bi Ara Araştırdım Ama Bulamadım.
Ben Bu Telefona Hehangi Bi Yazılım Atabilirmiyim..
Ya Da MSN Programı..
Ya Da İnternet Ayarları..
Ya Da MSN(İnternet Üzerinden)
Cevap Atarmısınız Lütfen.​
 


korsantv94

korsantv94

Üye
Hocam çin mallarına program oldğunu sanmıyorum:(:(:(ama olabilir tam bi bilgim yok yardım etmek isterdim ama:(:(:(
 

DOGUS59

Üye
y ü k l e n e m e zzzzzz.......................Bu böyle kesin olarak bilinmelidir.
 
matrixugur

matrixugur

Üye
ne jave desteği nede işletim sistemi mumkun değil
 
anilakarsu93

anilakarsu93

Üye
Arkadaşım internet üzerinden msn e girebilirsin ama çok kontörün gider. Ama ben illa ki gircem diyorsan interneti olan her telefonun gireceği msn:

wap.ebuddy.com
 

t4r1k

Üye
kardeş çin malı telefonların hiç bişey bellı değil ne sar değeri ne yapıldığı maddeler ne işletim sistemi nede başka bişey ki işletim sistemi demek yanlış olur işlteim sismemımı javamı oda bellı değil telefonun hiç bişeyi hakkında bilgiye sahip değilsin.geliştirilebilir bi telefon olsaydı zate 150 lira olmazdı bence..
 
xkadir61

xkadir61

Üye
3310 olsaydı birşeyler düşünürdük imkansız değil. ama çan-çin-çon lar için imkansız:D
 
kan_23

kan_23

Üye
imkansız ne program alır ne de başka bir şey
 
EMİN.ALTUN

EMİN.ALTUN

Üye
Kardeş internet ayarlarını yapman için 6600 yaz 2222 ye gönder gelen ayarı kaydet internete girer programları msn falan bilgim yok teşekkürler
 
fenomen5756

fenomen5756

Üye
    Konu Sahibi
hepinize teşekkür ederim. internet ayarlarını buldum.Oldu.Ama yazılım falan olmazzz.
 
PRHACKX

PRHACKX

Üye
Çin malı telefonları üreten çinliler birçok (nokia,samsung,VB) yazılımlarını biraraya getirilerek tasarlandığı için bu tür programları usulüne uygun olarak yüklersen açılır !!!!!
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
Oyle Bişi Yok Maalesef BOş Yere Arama Derım ama Progam Yazılıyor Dıye bı duyum Var :D
 
NeandertaL

NeandertaL

Üye
Telefonunun özelliklerini araştır eger java destegi var diyorsa .nes uzantılı dosyaları yükleyebilirsin
 

deargrkm

Üye
Arkadaşım sen umudunu sakın kesme aramaya devam et bnde senin gibiydim şu an çin malı telefonumda 100den çok oyun ve program var media player,counter,metal slug vs. genelde uzantıları mrp oluo ama olmas dien arkadaşlar imkansız die biş yktur....
 

fevzi94

Üye
arkadaşlar yeni bi telefon aldım nokıa 8900e diye çin malı .
Ama nokıa s40 java serisinin bütün program ve otunlarını çalıştırıyor.
:D
 

burak00038

Üye
benim telefonumda yüklü nasıl kesinlikle yüklenemez
 
BnRiletişim

BnRiletişim

Üye
Çin Malı Telefonlara Müzik ve Resimden Başka bir Şey Yüklenmez:off:
 

hayri123

Üye
:oke:arkadaslar bende n97i cin malı bi telefon var ama yazılım sorunu var ben araştırdım ama bulamadım siz biliyorsanız bi sitede link yollarmısınız simdiden tşk ederim :hmmm
 


Üst Alt