Sx1 adobe reader kurulum sorunu?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ahm233487

Üye
    Konu Sahibi
Sx1 adobe reader kurulum sorunu?
arkadaşlar,siemens sx1 telefonuma adobe reader ı kuramıyorum.kurulum dosyasını telefona data suite ile atıp dosyayı açmaya çalıştığımda "hafıza az,verilerden bazılarını silin" hatasını veriyor.data suite in yazılım kurma özelliğini kullandığımda da sonuna kadar kurup en sonunda "belirtilmemiş hata" diyerek sorun çıkartıyor.ne yapabilirim.yardımcı olabilirmisiniz.bu arada readeri kullanmak için memory card gerekli mi.?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt