Rasim'e 6 maç ceza

Sponsorlu Bağlantılar

DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Rasim'e 6 maç ceza


Basketbol Federasyonu Disiplin Kurulu, Fenerbahçe Ülker Basketbol Takımımızın oyuncusu Rasim Başak'a Efes Pilsen maçında hakem masasına tekme atmak, uygunsuz küfürlü sportmenliğe aykırı söz ve davranışlarda bulunmaktan 6 maç ceza verdi..
Kurul, bugün yaptığı toplantıda, 14 Haziran'da Fenerbahçe Ülker ile Efes Pilsen arasında oynanan Beko Basketbol Ligi play-off final serisi maçında, hakem masasına tekme atmak, uygunsuz küfürlü sportmenliğe aykırı söz ve davranışlarda bulunmaktan, oyuncumuza 6 müsabakadan men cezasının yanı sıra 10 bin TL para cezası uyguladı.
Bu arada, maç sırasında taraftarlarının sahaya yabancı maddeler atması ve bu nedenle oyunun durdurularak 1 kez anons yapılması dolayısıyla 5 bin TL ve küfürlü tezahürat nedeniyle de 7.500 TL olmak üzere, Fenerbahçe Kulübü Basketbol Şubesi'ne toplam 12.500 TL para cezası verildi.

Koçum benim harikaydın. :ehe
 


'Davut

'Davut

Üye
iyi az vermişler
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Ne azı yaw ne yapsalardı ömür boyu men mi verselerdi. El insaf..!

Normal hak ettiği ceza olarak nitelendirilebilir.
 
Atakan

Atakan

Üye
Buna benzer bir olay geçen yıl Nba'da olmuştu.10 maç ceza verilmişti.
Hakem masasına yumruk atmış oyuncuya sadece 6 maç nasıl ceza verilir anlamıyorum.
 
arslansem

arslansem

Üye
Sıfattan bişey olacağı belli zaten :ehe
 

Benzer Konular



Üst Alt