Avea bazen cok kitleniyor su Ankarada herşey normal ama cok iyi hatırlıyorum Ramazan Bayramında 1 gün boyunca kimseyle iletişim kurulamıyordu...Avea bu bakımdan biraz daha kendini geliştirmeli....
--------------- Ekleme ---------------
Bu mesajı attım bana bir mesaj geldi ve su an Avedan kimseyi arayamıyorum aynı durum bendede var yani ama yeni başladı....Heralde bakım yapıyorlar...