Anycool T838i

Sponsorlu Bağlantılar

etiyen

etiyen

Üye
    Konu Sahibi
Anycool T838i
Arkadaşlar anycool t828i telefonum var acaba tema veya oyun yüklenebiliyomu bilen arkadaşlar yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler...
 


mavigold

Üye
tel icersndeki oyunların uazantılarına bak hangi uzantıı.jar dosyalarını desteklemiyor sanırım değişik bir uzantısı var int.aratırsan oyunlarını bulabilirsin .
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
şu an için yüklenebilir bi oyun ve program yok!!!!
 
etiyen

etiyen

Üye
    Konu Sahibi
sağolun arkadaşlar:):oke:
 

yamuradam565

Üye
program ve oyun konulu nette bazı linkler var fakat kırık bi işe yaramıyor
 

tuatu

Üye
arkadaşlar anycool f988 telle ilgili bir sorun yaşıyorum nette verilen birşifre girdim sonra çıkan menüden high speed sim yazan yere tıkladım tel üç sn içinde kapanacak diye bir yazı geldi ve kapandı dahada açamadım bu sorunun ne olduğunu ve çözümü hakkında görüşü olan varsa lütfen yazsın tel tekrar çalışabilirmi acaba yoka pertmi oldu..
 

barbarxxx

Üye
arkadaşlar anycool f988 telle ilgili bir sorun yaşıyorum nette verilen birşifre girdim sonra çıkan menüden high speed sim yazan yere tıkladım tel üç sn içinde kapanacak diye bir yazı geldi ve kapandı dahada açamadım bu sorunun ne olduğunu ve çözümü hakkında görüşü olan varsa lütfen yazsın tel tekrar çalışabilirmi acaba yoka pertmi oldu..


arkadasım tam bilgim yok ama simi deiştirerek dene belki işe yarar çünkü sim ile alakalı bi ayarı deiştirmişin gbi gösüküo bnde anycool t828i var yeni aldım ve özelliklerini çok sewdim eer bu telefon hakkında bi eksiini bilen varsın yassın pls:oke:
 

sanin

Üye
peki anycool f988 e oyun yükleniyomu yükleniyorsa hangi tür oyunlar yüklenir
 

kar_12

Üye
t848 hangi oyunlar yüklenio
 

DOGUS59

Üye
ARKADAŞLAR BU TELEFONLARIN HEPSİ KAÇAK AYRICADA HEPSİ BİRBİRİNİ KOPYALARI YANLIZCA KASALARI DEĞİŞİK KAMERASI HEPSİNDE AYNI VGA AMA HEPSİNDE AYRI AYRI YAZIYOR.
DİĞER BİR KONU VİDEO OYNATMIYOR.SESİ YÜKSEK AMA KALİTESİZ.İMEİ LERİNİN HEPSİ SAHTE EN GEÇ 2-3 AY İÇİNDE OPERATÖRLER TARAFINDAN KAPATILIYORLAR.KESİNLİKLE ALMAYAN HEPSİNDE GÖRÜNTÜLÜ KONUŞMA VAR YAZIYOR.AMA HİÇBİRİNDE YOK.Arkadaşlar bir denemenizi rica ediyorum.Alın elinize bir nokia-s.e.-samsung-lg-mot vs.gibi telefonlarla 10 dakika bir konuşma yapın.sonra kendinizi rahatsız hissetmessiniz.AMA bir çin malı ile bu süreyi konuşarak geçirin bakın arkadaşlar başınız ağrımaya başlayacaktır.LÜTFEN BİR DENEYİN.....Bu sitede bangır bangır bağırıyorum hiç bir allahın kulu SAR DEĞERİ AÇIKLAMAIYOR.SATICILARDA BİLMİYOR.AMA ONU KAÇAK GETİRENLER.( G.antepde-nusaybinde-kiliste vb.sınır şehirlerinde ) ÇOK İYİ BİLİYORLAR. PARALAR CEBE.RADYASYON BİZİM GİBİ KULLANICILARA.........HAYIRLISI OLSUN

BİR DE ALIP KULLANAN BİR ARKADAŞIN FORUMLARDAN BİRİNE YAZDIĞI YAZIYIDA EKLİYORUM
bende bugun aldım cıhazı ve hemen bugun yolladım .sarj ederken sarjı bozuldu sanırım ama zaten onyargılı oldugum cıhazdan tamamen sogudum.anycool t828. bu cuhaz hıcbır sekılde sesız moda alınamıyor sesız dıe tabır edlıne mod tıtresım . :))) bu cok komık .aldıgım gun sarjının bozulması daha komık aldıgım satıcı yarın umarım kabul eder de bu seruvenden kazasız atlatırım kendımı.

sesı yuksek evet ama dengesız bır yukseklık sozkonusu dıgerlerını bılemem ama bendekı gg dekının aynısıydı ve cıhaz ın dızaynı yatay sekılde hopororlerın ustune bır sey gelecek sekıldeyken ses zaten azalıyor..ekran cok gusel dıuyenler var bence degıl azıcık farklı bır acıyla goruntuyu dagıtıyor.telefonda buyuk yazılımsal sorunlar var :) bır hat dıgerınden daha az ses verıyor ama sonucta ıkısıde kısık ses verıyor

ısın aslı buyuk hevesle aldım cıhazı ama ıste kısmet degılmıs sarjın bozulmasıda bahane oldu. bırde elımde hala garıp bır plastık kokusu var.

bu cıhazların sar degerı dusuk deselerde ıanmam gunde en az ıkı uc saat telefonla konusurum ama bunla cıdden konusurken ellerınızın ıcı bır tuhaf kımıs kımıs oluyor ve bıraz uzatınca basınız cıdden agrıyor
...bunu deneyenekadar bunları soyleyenlere yahudı mallarna nekadar guven olur onlar tamamen ekonomık amaclı kendılerı ıcın calısırlar dıodum ama malesef cın malları bır bocalama donemı ıcıınde bunu atlatınca emınımkı cok buyuk ve suan olduklarından daha ıyı bır yerde olacaklar ama bu sekılde hep kotu bır ımaj cızıyorlar

benım aldıgım arkadas ggden ustunde kutusundan yırtılmıs orjınal ımeısıyle yolluyordu aletı cakma fılan degıl ısteyen olursa pm den nıcıkını atabılırım saygılarımla
BU TELEFONLARI SAR DEĞERLERİ BİR TÜRLÜ BULUNAMIYOR.ALMAYIN ARKADAŞLAR SAĞLIĞINIZI 3 KURUŞ İÇİN TEHLİKEYE atmayın.AYRICADA BU TELEFONLARA HİÇ BİR ŞEY YÜKLENMEZ...SAKIN GPRS YADA WAP A GİRMEYİN TELEFONUNUZ.KAPATILIR NEDENİ İSE ESKİ NOKİA 3310-33350 VS TELEFONLARININ İMEİ LERİ BUNLARA ÇAKILMIŞTIR.ONLARDADA WAP OLMADIĞINA GÖRE OPERATÖRLER ANLAYIP KAPATIYORLAR...
 

obirxdam

Üye
tuatu o hatayı bende yaptım telefonun işletim sistemi çökmüş oluyo sim değiştirmekle bir alakası yok onu tamirciye götür yeni program yüklicekler pc gbi düşün format misali başka türlü olmaz bi dahada high speed sim girme

--------------- Ekleme ---------------

TUATU o hatayı bende yaptım telefonun işletim sistemi çökmüş oluyo sim değiştirmekle bir alakası yok onu tamirciye götür yeni program yüklicekler pc gbi düşün format misali başka türlü olmaz bi dahada high speed sim girme
 
snoopyJaWa

snoopyJaWa

Üye
Çin malı bir telefon alma niyetim vardı ama arkadaşların yorumları beni çok etkiledi.Büyük bir hatadan döndüm.Çok teşekkür ederim arkadaşlar.:oke:
 
berkaytunali95

berkaytunali95

Üye
Çin malı bir telefon alma niyetim vardı ama arkadaşların yorumları beni çok etkiledi.Büyük bir hatadan döndüm.Çok teşekkür ederim arkadaşlar.:oke:

Ne Güzel İşte Benim Telefondan Almışsn 3120 C En İyisi :d:
 
harflife

harflife

Üye
arkadaşlar bu telefonların hepsi kaçak ayrıcada hepsi birbirini kopyaları yanlızca kasaları değişik kamerası hepsinde aynı vga ama hepsinde ayrı ayrı yazıyor.
Diğer bir konu video oynatmıyor.sesi yüksek ama kalitesiz.imei lerinin hepsi sahte en geç 2-3 ay içinde operatörler tarafından kapatılıyorlar.kesinlikle almayan hepsinde görüntülü konuşma var yazıyor.ama hiçbirinde yok.arkadaşlar bir denemenizi rica ediyorum.alın elinize bir nokia-s.e.-samsung-lg-mot vs.gibi telefonlarla 10 dakika bir konuşma yapın.sonra kendinizi rahatsız hissetmessiniz.ama bir çin malı ile bu süreyi konuşarak geçirin bakın arkadaşlar başınız ağrımaya başlayacaktır.lütfen bir deneyin.....bu sitede bangır bangır bağırıyorum hiç bir allahın kulu sar değeri açıklamaıyor.satıcılarda bilmiyor.ama onu kaçak getirenler.( g.antepde-nusaybinde-kiliste vb.sınır şehirlerinde ) çok iyi biliyorlar. Paralar cebe.radyasyon bizim gibi kullanıcılara.........hayırlısı olsun

bir de alıp kullanan bir arkadaşın forumlardan birine yazdığı yazıyıda ekliyorum
bende bugun aldım cıhazı ve hemen bugun yolladım .sarj ederken sarjı bozuldu sanırım ama zaten onyargılı oldugum cıhazdan tamamen sogudum.anycool t828. Bu cuhaz hıcbır sekılde sesız moda alınamıyor sesız dıe tabır edlıne mod tıtresım . :))) bu cok komık .aldıgım gun sarjının bozulması daha komık aldıgım satıcı yarın umarım kabul eder de bu seruvenden kazasız atlatırım kendımı.

Sesı yuksek evet ama dengesız bır yukseklık sozkonusu dıgerlerını bılemem ama bendekı gg dekının aynısıydı ve cıhaz ın dızaynı yatay sekılde hopororlerın ustune bır sey gelecek sekıldeyken ses zaten azalıyor..ekran cok gusel dıuyenler var bence degıl azıcık farklı bır acıyla goruntuyu dagıtıyor.telefonda buyuk yazılımsal sorunlar var :) bır hat dıgerınden daha az ses verıyor ama sonucta ıkısıde kısık ses verıyor

[sıze=4]ısın aslı buyuk hevesle aldım cıhazı ama ıste kısmet degılmıs sarjın bozulmasıda bahane oldu. Bırde elımde hala garıp bır plastık kokusu var.

Bu cıhazların sar degerı dusuk deselerde ıanmam gunde en az ıkı uc saat telefonla konusurum ama bunla cıdden konusurken ellerınızın ıcı bır tuhaf kımıs kımıs oluyor ve bıraz uzatınca basınız cıdden agrıyor
[/sıze]...bunu deneyenekadar bunları soyleyenlere yahudı mallarna nekadar guven olur onlar tamamen ekonomık amaclı kendılerı ıcın calısırlar dıodum ama malesef cın malları bır bocalama donemı ıcıınde bunu atlatınca emınımkı cok buyuk ve suan olduklarından daha ıyı bır yerde olacaklar ama bu sekılde hep kotu bır ımaj cızıyorlar

benım aldıgım arkadas ggden ustunde kutusundan yırtılmıs orjınal ımeısıyle yolluyordu aletı cakma fılan degıl ısteyen olursa pm den nıcıkını atabılırım saygılarımla
bu telefonları sar değerleri bir türlü bulunamıyor.almayın arkadaşlar sağlığınızı 3 kuruş için tehlikeye atmayın.ayrıcada bu telefonlara hiç bir şey yüklenmez...sakın gprs yada wap a girmeyin telefonunuz.kapatılır nedeni ise eski nokia 3310-33350 vs telefonlarının imei leri bunlara çakılmıştır.onlardada wap olmadığına göre operatörler anlayıp kapatıyorlar...
arkadaş çok haklı bende de var kapandı sadece ses bakımından biraz işe yarıyor eben aldıgıma pişman oldum paranız boşa gidiyor
 


Üst Alt